مبل شنی

مبل شنی 6 پر قطر 90 ابر و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی 6 پر قطر 90 ابر و یونولیت با طول عمر بالا و بدنه استاندارد و طبی دارای محتویات داخلی از جنس ابر و یونولیت با قابلیت انعطاف بالا و رویه ضد حساسیت و نرم دارای رنگبندی متنوع و خاص از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی 6 پر قطر 90 ابر و یونولیت یکی از استاندارد ترین مبل های شنی است که در موقعیت های مختلف استفاده می شود و برای رده سنی بزرگسال سطحی طبی و راحتی را ایجاد کرده است. این محصول دلخواه دارای رویه ضخیم و با کیفیت می باشد که شامل ایجاد قابلیت ضد حساسیت می شود. همچنین برش های آن از دوخت های محکم تشکیل شده است که می توان با در نظر گرفتن تمامی مزیت های ممکن نسبت به استفاده کردن از آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. این محصول دارای مواد داخلی از نوع ابر و یونولیت می باشد که می توان با داشتن نرمی و انعطاف زیاد از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد. همچنین قابلیت شارژ بدنه نیز وجود دارد تا افراد بتوانند در این شرایط استاندارد و ایمن به بهره مندی از این محصول بپردازند. بدنه محصول قابل شستشو می باشد که در صورت کثیف شدن به راحتی می توان بدنه را تمیز کرد و نسبت به داشتن این محصول دلخواه اقدام نمود و در نهایت توانست بدنه را با انواع مواد شوینده شستشو داد. این محصول به راحتی از طریق زیپ تخلیه می شود و می توان بدنه خالی از محتویات را در ماشین لباسشویی شستشو داد و در نهایت نیز پس از خشک شدن بدنه محتویات را در آن پر کرد و مجدد زیپ را بست و از محصول استفاده کرد. این روش در زمان تعویض بدنه نیز عملی می باشد و افراد در صورت تمایل می توانند بدنه را با بدنه ای جدید تعویض کنند و از آن بهره مند شوند. به جهت خرید مبل شنی 6 پر قطر 90 ابر و یونولیت که محصولی سازگار برای تمامی افراد می باشد تنها می توان به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرد و خرید خود را انجام داد.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...