مبل شنی

مبل شنی 180*90 سوسیسی الیاف و ابر

از {{model.count}}
تعداد
نوع
5,580,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل شنی 180*90 سوسیسی الیاف و ابر دارای رنگبندی متنوع برای استفاده در مکان های گوناگون دارای رویه راحتی و نرم مناسب رده سنی بزرگسال با ظرفیت بالا و قابلیت حمل آسان از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس

مبل شنی 180*90 سوسیسی الیاف و ابر ساختاری استاندارد و طبی دارد که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و بهترین موقعیت را برای آن ها رقم بزند. این محصول بی نظیر از بدنه ای با جنس پارچه جاسمین تشکیل شده است که محتویات داخلی آن نیز الیاف و ابر می باشد که قابلیت انعطاف زیادی را تشکیل می دهد و رضایت مخاطب را نیز جلب می کند. محصول مورد نظر را می توان با قابلیت جا به جایی آسان در دکوراسیون داخلی اتاق خواب و یا اتاق نشیمن استفاده کرد و در صورت تمایل در زمان تمیز کاری بتوان آن را بر روی سطح زمین جا به جا نمود. در زمان جا به جایی نیز باید مراقبت لازم را انجام داد تا بدنه دچار آسیب نشود و پارگی و خرابی در آن رخ ندهد. بدنه با طراحی استاندارد دارای رنگبندی متنوع می باشد که رنگ موارد دلخواه با توجه به سلیقه افراد انتخاب می شود و می توان با هماهنگی زیاد محصول را برای استفاده در مکان های مختلف در نظر گرفت. این محصول قابلیت نشستن را ایجاد کرده است اما در صورت تمایل می توان به صورت درازکش بر روی آن قرار گرفت و از موقعیت استفاده کرد و بهره مند شد و در طی سال های زیاد از وجود این مبل شنی استاندارد و طبی با قیمت مناسب بهره گرفت. مبل شنی با ابعاد بزرگ و جادار توانسته راحتی افراد را ایجاد کند و در نهایت بتواند در مکان های مختلف استفاده شود. نرمی و انعطافی که در محصول وجود دارد سبب جذب مخاطب شده است و می توان از آن لذت برد. خرید مبل شنی 180*90 سوسیسی الیاف و ابر به منظور داشتن راحتی از فروشگاه سنتر اینتکس امکان پذیر می باشد.

طول 180 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...