مبل شنی

مبل شنی 180*80 استوانه ای ابر و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
4,530,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی 180*80 استوانه ای ابر و یونولیت با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارای سازگاری زیاد با ساختاری استاندارد و طبی برای تمامی رده های سنی دارای قابلیت انعطاف بالا و قابل شستشو و ارزان از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی 180*80 استوانه ای ابر و یونولیت جدید ترین مدل و سایز مبل شنی می باشد که بدنه ای بزرگ و جادار را ایجاد کرده است تا افراد بتوانند بهترین اوقات را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. این محصول قطر بزرگی دارد به طوری که افراد می توانند بر روی ان به حالت درازکش نیز قرار گیرند و اوقات خوشی را داشته باشند و در نهایت بتوانند بدون هر گونه محدودیت از این شرایط لذت ببرند. به این ترتیب به عنوان پر فروش ترین مبل شنی نیز معرفی می شود تا افراد سخت پسند آن را خریداری کرده و در بسیاری از موارد از داشتن آن لذت ببرند. استفاده از مبل شنی در نقاط مختلف منزل رایج می باشد و افراد می توانند این نشیمن راحتی را برای خود داشته باشند و با خیالی آسوده در مکان های مختلف مورد بهره برداری قرار دهند. وجود بدنه ای که از جنس پارچه جاسمین می باشد و نرمی و لطافت دارد و می تواند به عنوان سطحی بی عیب و نقص معرفی شود همواره راحتی زیادی را برای افراد ایجاد کرده است تا در این صورت بتوان در زمان مطالعه و تماشای فیلم و موارد دیگر بر روی آن قرار گرفت و به آرامش و راحتی دست پیدا کرد. مبل شنی محصولی سازگار با محیط است که با داشتن بدنه ضخیم توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و در برابر فشار و ضربه مقاومت زیادی دارد. در نتیجه استفاده از آن در طول عمر بالا صورت می گیرد و می توان بدون نیاز به سایر محصولات طبی نسبت به داشتن این محصول بی نظیر و خاص دست پیدا کرد. به منظور خرید آسان مبل شنی 180*80 استوانه ای ابر و یونولیت امکان مراجعه حضوری به فروشگاه سنتر اینتکس مهیا شده است و می توان به راحتی خرید خود را نهایی نمود.

طول 180 سانتی متر
عرض 180 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...