مبل شنی

مبل شنی 160*90 سوسیسی الیاف و ابر

از {{model.count}}
تعداد
نوع
5,060,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی 160*90 سوسیسی الیاف و ابر با بدنه طبی و راحتی مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف با ضخامت زیاد و طول عمر بالا دارای ساختاری استاندارد و ایمن برای رده سنی بزرگسال از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی 160*90 سوسیسی الیاف و ابر از سری محصولات جدید و استاندارد و طبی است که با ساختار ساده اما کاربردی خود توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات طبی و راحتی باشد. این محصول بدنه ای ساده دارد که تنها از رویه با جنس پارچه جاسمین و محتویات داخلی از نوع الیاف و ابر تشکیل شده است که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و ساختاری استاندارد و طبی متناسب با نیاز افراد را رقم بزند. با این وجود است که به عنوان کاربردی ترین محصول معرفی می شود که هم ابعاد بزرگ و جادار دارد و هم دارای کیفیت بسیار بالا می باشد و هم سازگاری زیادی با نوع استفاده افراد دارد که قابلیت انتخاب رنگ بدنه نیز وجود دارد تا افراد بتوانند گزینه دلخواه را انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند. مبل شنی وسیله ای طبی و ارزان قیمت است که با توجه به کارایی که دارد جزو محصولات به صرفه معرفی می شود. در این صورت محصول را می توان با خیالی آسوده در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. وزن محصول به گونه ای تعیین شده است که بتوان آن را در نقاط مختلف منزل جا به جا کرد و در موقعیت های مختلف قرار داد و از وجود آن بهره مند شد و در زمان نظافت منزل نیز قابلیت جا به جایی را ایجاد کرد تا در نهایت توانست برای داشتن موقعیت طبی و راحتی از آن استفاده کرد. انتخاب و خرید مبل شنی 160*90 سوسیسی الیاف و ابر تنها از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود که مرکزی معتبر جهت ارائه انواع مبل شنی با ابعاد و اندازه های مختلف و ساختار های گوناگون می باشد.

طول 160 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...