مبل شنی

مبل شنی 160*80 یونولیت استوانه ای

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,460,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی 160*80 یونولیت استوانه ای دارای ساختاری استاندارد و ایمن مناسب برای رده سنی بزرگسال به صورت تک نفره دارای قابلیت نشستن و یا درازکش با رویه ضد حساسیت و لطیف و رنگبندی زیاد از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی 160*80 یونولیت استوانه ای به عنوان برترین نمونه از محصولات طبی و راحتی معرفی می شود که بدنه ای منعطف دارد و با داشتن ساختاری قابل شکل پذیری زیاد می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و به بهره مندی از این محصول دست پیدا کرد. مبل شنی دارای بدنه ای با ساختار استوانه ای شکل است که برای استفاده بزرگسال ساخته شده است و می توان آن را در مکان های مختلف و بر روی سطوح گوناگون قرار داد و از داشتن آن لذت برد. علاوه بر سطح بدنه که مزیت های زیادی را ایجاد می کند که مهم ترین آن ضد حساسیت بودن است محتویات داخلی نیز دارای مزیت های زیادی می باشند که در این صورت محصول منحصر به فرد و خاص معرفی می شود. این مبل شنی دارای محتویات داخلی از نوع شن های یونولیتی می باشد که به صورت بسته بندی جداگانه نیز به فروش می رسد و علاقه مندان می توانند با خرید این محتویات بدنه را محکم تر و یا منعطف تر سازند. با این وجود تمامی سازگاری های لازم در این مبل شنی ایجاد شده است و افراد می توانند بدون هر گونه مشکل و دشواری از داشتن آن لذت ببرند و بر روی این سطح طبی و راحتی برای مدت زمان طولانی قرار گیرند. مبل شنی 160*80 یونولیت استوانه ای دارای رنگبندی متنوع نیز بوده است که در نهایت کیفیت ساخته شده است و علاقه مندان می توانند آن را با توجه به سلیقه خود انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام نمایند. اگر به دنبال مرکزی معتبر جهت خرید این محصول می باشید به سایت فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید و محصول را با مزیت های زیاد و سازگاری زیاد انتخاب و خریداری نمایید.

طول 160 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلیونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...