مبل شنی

مبل شنی 160*120 مدل تختی ابر و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,880,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی 160*120 مدل تختی ابر و یونولیت با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارای ساختاری استاندارد و ایمن مناسب برای تمامی رده های سنی با قابلیت حمل آسان در مکان های مختلف و رنگبندی از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی 160*120 مدل تختی ابر و یونولیت یکی از بهترین نشیمن های طبی و راحتی می باشد که می توان آن را در مکان های مختلف استفاده کرد و در نهایت توانست از این محصول جهت به آرامش رسیدن در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم بهره مند شد. مبل شنی دارای رنگبندی متنوع و جذاب می باشد که با توجه به سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شود و می توان به درستی از این محصول بهره مند شد. در چنین مواقعی علاقه مندان این محصول را جایگزین مبل و کاناپه های طبی و گران قیمت می کنند که به راحتی به دست می آید و دارای قیمت بسیار مناسب نیز می باشد که با بدنه با کیفیت خریدی به صرفه معرفی می شود. انتخاب رنگ بدنه در زمان خرید بر عهده خریدار می باشد که رنگ بر حسب علاقه و تمایل فرد انتخاب می شود و می توانند در دکوراسیون داخلی اتاق خواب و یا اتاق نشیمن و حتی در محل کار از آن استفاده کرد. به دلیل داشتن کیفیت و مرغوبیت بدنه طول عمر محصول زیاد می باشد که قابلیت تعویض بدنه و یا شارژ آن وجود دارد و افراد می توانند در صورت مشاهده خرابی و یا تمایل داشتن به رنگی دیگر بدنه را با بدنه نو عوض کنند و این که در صورت مشاهده کم شدن انعطاف و نرمی  و شکل پذیری محصول می توان محتویات داخلی آن را با محتویات جدید تعویض کرد و از داشتن محصولی منعطف و خاص بهره مند شد. به این ترتیب یکی از سازگار ترین محصولات راحتی معرفی می شود که با پرداخت هزینه کم خریداری می شود و می توان از آن لذت برد. خرید مبل شنی 160*120 مدل تختی ابر و یونولیت از سایت سنتر اینتکس انجام می شود و می توان در کم ترین زمان محصول را انتخاب کرد.

طول 120 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصول امکان سفارش رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...