مبل شنی

مبل شنی 140*80 استوانه ای یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,970,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی 140*80 استوانه ای یونولیت با کیفیت بالا و طول عمر زیاد دارای ساختاری استاندارد و طبی مناسب جهت استفاده در موقعیت های مختلف برای منزل و محل کار دارای رنگبندی جذاب از سایت سنتر اینتکس

مبل شنی 140*80 استوانه ای یونولیت استاندارد و ایمن با بدنه ای بزرگ و جادار توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و محصولی با رنگبندی دلخواه را ایجاد می کند. به طوری که قبل از خرید می توان رنگ مورد علاقه را در نظر داشت و بدنه مبل شنی را با توجه به رنگ دلخواه خریداری کرد. مبل شنی ساختار استوانه ای شکل دارد که کاربردی و منحصر به فرد است به طوری که افراد هم به حالت نشسته بر روی آن قرار می گیرند و هم قابلیت درازکشیدن را ایجاد می کند. بدنه دارای قابلیت ضد حساسیت بودن می باشد و انعطاف زیادی را از خود نشان می دهد به طوری که افراد می توانند بدن را در موقعیت استاندارد و مقاوم قرار دهند و از شرایط به دست آمده لذت ببرند. مبل شنی دلخواه با توجه به سلیقه افراد انتخاب می شود و در مکان مورد نظر بهره برداری می گردد و می تواند بدون محدودیت سبب آرامش و راحتی علاقه مندان شود. مبل شنی قابلیت شستشو دارد که در این صورت بدنه به راحتی تمیز می گردد و دیگر مشکلی از بابت کثیف شدن بدنه وجود نخواهد داشت. در این صورت افراد می توانند تمامی مزیت های لازم را داشته باشند و از آن در طول عمر بالا و در طی سال های زیاد استفاده کنند و بابت خرید آن نیز هزینه ای مناسب و ارزان پرداخت نمایند. در این صورت توان خرید مبل شنی برای تمامی افراد مهیا شده است و می توان نسبت به آن اقدام کرد. خرید مبل شنی 140*80 استوانه ای یونولیت با قیمت مناسب و کیفیت بالا و داشتن بدنه ای که مزیت های زیادی را شامل می شود توسط علاقه مندان تنها از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس انجام می شود.

طول 140 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلیونولیتو
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...