مبل شنی

مبل شنی 140 سانتی سوسیسی الیاف و ابر

از {{model.count}}
تعداد
نوع
4,480,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی 140 سانتی سوسیسی الیاف و ابر با قیمت مناسب و طول عمر بالا دارای سازگاری زیاد با داشتن تنوع در رنگبندی دارای بدنه ای مقاوم در برابر فشار و ضربه و با قابلیت ضد حساسیت از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس

مبل شنی 140 سانتی سوسیسی الیاف و ابر جزو محصولات سازگار با محیط می باشد که دارای کیفیت بالا و مرغوبیت در مواد اولیه بوده است و با وجود سادگی کاربرد های زیادی دارد. اگر قصد توصیف این محصول راحتی و طبی را داشته باشیم ابتدا باید به ساختار ساده آن اشاره کنیم که تنها از دو بخش اصلی تشکیل شده است. بخشی که بدنه را شامل می شود و از نوع پارچه ای با جنس های متنوع می باشد و بخشی دیگر که شامل محتویات داخلی است که آن نیز دارای انواع متنوع می باشد. با این وجود هر یک از بخش های تشکیل دهنده مبل شنی در زمان خرید قابل انتخاب خواهد بود و در نهایت محصول با موارد دلخواه تولید می شود. بدنه این مبل شنی که دارای طول 140 سانتی می باشد از جنس پارچه جاسمین بوده است که نوعی مخمل لطیف بوده است و می توان از آن در طول عمر بالا و با داشتن سازگاری زیاد استفاده کرد. در داخل بدنه محتویاتی از نوع الیاف و ابر نیز پر شده است و ایجاد سازگاری می کند و انعطاف زیادی را به محصول بخشیده است. در واقع می توان گفت که دلیل انعطاف موجود در مبل شنی همین محتویات داخلی است که توانسته مقداری فضای خالی نیز ایجاد کند تا شکل پذیری بالا به خود گیرد و در نهایت بتوان به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد. با این وجود است که افراد می توانند در طی سال های زیاد از این مبل شنی استفاده کنند که بدنه ای قابل شستشو داد و قابل شارژ شدن نیز می باشد. به طوری که با کم شدن انعطاف مواد داخلی آن تعویض خواهد شد. خرید مبل شنی 140 سانتی سوسیسی الیاف و ابر با انتخاب رنگ دلخواه از سایت سنتر اینتکس انجام می گیرد.

طول 140 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...