مبل شنی

مبل شنی 120 سانتی سوسیسی با الیاف و ابر

از {{model.count}}
تعداد
نوع
4,050,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی 120 سانتی سوسیسی با الیاف و ابر با رنگبندی متنوع دارای سازگاری زیاد و طول عمر بالا دارای امکان انتخاب رنگ بدنه مناسب رده سنی بزرگسال استفاده به صورت تک نفره و آسان از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس

مبل شنی 120 سانتی سوسیسی با الیاف و ابر دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد که برای استفاده در طی سال های زیاد خریداری می شود و می توان آن را در مکان های مختلف استفاده کرد. داشتن این مبل شنی بی نظیر سبب شده است که علاقه مندان بتوانند از سطحی بی نقص و حرفه ای برخوردار باشند که بسیاری از مزیت های لازم را دارد و می تواند برای تمامی رده های سنی استفاده شود. بدنه دارای قابلیت انعطاف بسیار زیاد است که زمانی که افراد بر روی آن قرار می گیرند می تواند ایجاد فرو رفتگی کند و در زمان برخاستن آن ها مجدد به حالت اولیه خود برگردد. این محصول بدنه ضد حساسیت دارد که به دلیل تولید شدن با پارچه جاسمین می باشد. این پارچه ضخامت زیادی دارد تا بدنه برای استفاده در سال های زیاد آماده شود و دچار آسیب نیز نشود. با این وجود است که طرفداران زیادی دارد و همواره توانسته رضایت مخاطب را برای استفاده دائمی و طولانی مدت کسب نمایند. در داخل مبل شنی مد نظر محتویاتی از نوع الیاف و ابر وجود دارد که سازگاری زیادی با استفاده طولانی مدت دارد و قابلیت شارژ شدن نیز دارد. به طوری که در اثر کم شدن انعطاف بدنه و تغییر شکل آن می توان محتویات داخلی را به صورت مجزا خریداری کرد و در داخل بدنه پر کرد تا محصول مجدد دارای خصوصیات منحصر به فرد خود شود و بتواند راحتی و آرامش را برای افراد ایجاد سازد. محصول مورد نظر دارای قابلیت انتخاب رنگ بدنه در زمان خرید می باشد که با توجه به رنگ دلخواه افراد تولید صورت می گیرد و به افراد ارائه می شود. خرید مبل شنی 120 سانتی سوسیسی با الیاف و ابر از فروشگاه سنتر اینتکس امکان پذیر می باشد.

طول 120 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...