مبل شنی

مبل شنی 110*80 الیاف و یونولیت استوانه ای

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,670,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی 110*80 الیاف و یونولیت استوانه ای دارای بدنه مقاوم و منحصر به فرد دارای طول عمر بالا و قیمت مناسب با سازگاری زیاد و ساختاری استاندارد و ایمن با رنگبندی متنوع برای بزرگسال از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس

مبل شنی 110*80 الیاف و یونولیت استوانه ای بهترین محصول جهت استفاده در موقعیت های مختلف می باشد که ساختاری استاندارد و ایمن دارد و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. مبل شنی ابعاد استاندارد و مناسبی دارد به طوری که افراد می توانند بدون محدودیت آن را در مکان های مختلف قرار دهند و نسبت به استفاده از این محصول دلخواه اقدام نمایند. این محصول مناسب استفاده در دکوراسیون داخلی نقاط مختلف خانه می باشد که در این صورت می توان با خیالی آسوده و با داشتن استاندارد های لازم نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام کرد و اوقات خوشی را به دست آورد و در نهایت توانست ساعات خوشی را سپری کرد. مبل شنی بدنه ای استاندارد و ایمن دارد به طوری که می توان با تمامی مزیت های ممکن آن را برای رده سنی گوناگون انتخاب و خریداری کرد. به این صورت که بر روی آن امکان نشستن وجود دارد تا جهت فعالیت های مختلف مانند مطالعه و یا تماشای فیلم از آن بهره مند شده و لذت برد. در این صورت محصولی پر کاربرد و منحصر به فرد می باشد تا افراد بتوانند هر یک از این محصولات منحصر به فرد را با انتخاب رنگ دلخواه بدنه خریداری نمایند و از داشتن آن در طول عمر بالا لذت ببرند. رنگ بدنه تنوع زیادی را ایجاد کرده است که افراد می توانند با انتخاب این محصول بهترین شرایط را کسب کنند و از داشتن آن لذت ببرند و در نهایت بتوانند این محصول بی نظیر و کاربردی را برای طول عمر بالا داشته باشند. خرید مبل شنی 110*80 الیاف و یونولیت استوانه ای از سایت سنتر اینتکس امکان پذیر است و می توان آن را با قیمت مناسب خریداری کرد.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...