مبل شنی

مبل شنی بزرگ پرنس 110*110 الیاف و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,480,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با دوام ترین مبل شنی بزرگ پرنس 110*110 الیاف و یونولیت دارای ساختاری ساده اما کاربردی مناسب رده سنی بزرگسال با دوام و طول عمر بسیار دارای ساختاری مقاوم و منحصر به فرد و بدنه ضخیم و رنگبندی از سایت سنتر اینتکس

مبل شنی بزرگ پرنس 110*110 الیاف و یونولیت محصولی برای تمامی سلیقه ها می باشد که با داشتن رنگبندی متنوع توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و در نهایت موجب بهره مندی علاقه مندان نسبت به نشیمنی طبی و راحتی شود. این مبل شنی بدنه ای بزرگ دارد که در ساختار آن تکیه گاه طبی و راحتی وجود دارد که در نهایت علاقه مندان می توانند برای انجام برخی فعالیت های خود از آن استفاده کنند و لذت ببرند. با وجود تکیه گاه بلند کمر و ستون فقرات استاندارد و ایمن در جای خود می مانند و دچار درد و مشکل نخواهند شد. در این صورت می توان بهترین اوقات را رقم زد و بدون هر گونه عیب و نقص برای افراد این مزیت را به وجود آورد. محتویات داخلی مبل های شنی از اهمیت زیادی برخوردار می باشند که دارای تنوع نیز بوده اند و در نهایت افراد می توانند در زمان خرید مواد داخلی بدنه را نیز انتخاب نمایند. در این مبل شنی بی نظیر محتویات داخلی از نوع الیاف و یونولیت می باشد که توانسته انعطاف زیاد و طول عمر بالا را شامل شود و در نهایت بدن در آرامش زیاد قرار گیرد و دیگری نیازی به سایر وسایل طبی و راحتی نباشد. این محصول کاربردی را می توان با قیمت مناسب خریداری کرد و از آن لذت برد. چرا که ساختاری ساده اما کاربردی دارد و از بهترین متریال تشکیل شده است که با قیمت مناسب می تواند کیفیت و کارایی زیادی را رقم بزند. در این صورت خرید آن به صرفه معرفی می شود که رضایت مخاطب را نیز به دنبال دارد. انتخاب و خرید مبل شنی بزرگ پرنس 110*110 الیاف و یونولیت تنها از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس انجام می شود.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...