مبل شنی

مبل شنی یک نفره سوسیسی 140 سانتی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,380,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی یک نفره سوسیسی 140 سانتی با بدنه نرم و منعطف مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف با داشتن سازگاری زیاد و طول عمر بالا دارای قابلیت انتخاب رنگ بدنه با توجه به سلیقه افراد از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس

مبل شنی یک نفره سوسیسی 140 سانتی به عنوان برترین نمنونه از محصولات راحتی و طبی معرفی می شود که ساختاری استاندارد دارد و می تواند برای استفاده در طول عمر بالا خریداری شود. این محصول دارای بدنه استوانه ای شکل می باشد که هم قابلیت قرار گیری به صورت درازکش را ایجاد کرده است و هم می توان به صورت نشسته بر روی آن قرار گرفت و به آرامش رسید. در این صورت محصول مورد نظر قابلیت استفاده توسط تمامی افراد را دارد اما به دلیل بزرگ بودن بدنه محصولی متناسب با بزرگسال معرفی می شود. محصول مورد نظر دارای بدنه ای با جنس پارچه جاسمین است که جدید ترین مبل شنی می باشد که افراد می توانند آن را برای استفاده در مکان های مختلف مانند مسافرت و گردش و یا اتاق خواب و حتی اتاق نشیمن آن را مد نظر قرار دهند. مبل شنی می تواند با داشتن بدنه ضد حساسیت تمایل افراد به راحتی را افزایش دهد و برای آن دسته از افراد که پوست حساسی دارند استفاده می شود. علاوه بر این موارد مزیت های زیادی در این محصول وجود دارد که شامل حق انتخاب رنگ بدنه توسط خریدار می باشد تا در این صورت بتوان بدون مشکل و دشواری از داشتن آن لذت برد و محصول را مورد بهره برداری و خریداری قرار داد. انتخاب رنگ محصول با توجه به محل استفاده از آن تعیین می شود به طوری که برخی از افراد با توجه به دکوراسیون داخلی محیط آن را انتخاب می کنند و می توانند بهترین لحظات را بر روی آن داشته باشند. به منظور انتخاب و خرید آسان مبل شنی یک نفره سوسیسی 140 سانتی به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و پس از انتخاب محصول و تعیین رنگ بدنه آن نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.

طول 140 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...