مبل شنی

مبل شنی گرد چرم یونولیت قطر 90

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,780,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی گرد چرم یونولیت قطر 90 دارای رنگبندی متنوع با کیفیت بالا و طول عمر زیاد دارای ساختاری استاندارد و منحصر به فرد جهت استفاده در مکان های مختلف و بر روی سطوح گوناگون با محتویات یونولیت از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی گرد چرم یونولیت قطر 90 با دوام ترین و مقاوم ترین بدنه مبل شنی می باشد که می توان آن را بر روی سطوح مختلف قرار داد و از آن بهره مند شد. این محصول بی نظیر و خاص دارای استاندارد های لازم است به طوری که می توان بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه کرد که با وجود بدنه چرم و ضخیم توانسته زیبایی ظاهری نیز داشته باشد. در این صورت مبل شنی طرفداران زیادی دارد که با وجود بدنه ساده کاربردی زیادی از خود نشان می دهد و دارای سازگاری زیاد و کیفیت بالا بوده است. در این صورت می توان با خیالی آسوده نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام کرد و شرایط دلخواهی را کسب نمود. مبل شنی بدنه ای گرد و منحصر به فرد دارد به طوری که با وجود قابلیت شکل پذیری زیاد می توان بخش نشیمن را در سمت های مختلف بدنه تعیین نمود و در نهایت توانست بر روی آن به راحتی قرار گرفت. این قابلیت سبب شده است که افراد بر روی این محصول قرار گیرند و شرایط لازم را داشته باشند و محصول نیز شکل بدن آن ها را به خود گیرد و در نهایت پس از برخاستن از روی محصول مجدد مبل شنی به حالت اولیه خود برگردد. در این صورت می توان قابلیت شکل پذیری زیادی را در آن مشاهده کرد که می توان با خیالی آسوده آن را مناسب استفاده تمامی رده های سنی قرار داد که به صورت تک نفره می توانند از حضور بر روی این محصول منحصر به فرد لذت ببرند. مبل شنی گرد و چرم از محتویات داخلی از نوع یونولیت خرد شده پر شده است که میزان انعطاف زیادی را ایجاد می کند. انتخاب و خرید مبل شنی گرد چرم یونولیت قطر 90 تنها از نمایندگی سنتر اینتکس انجام می شود.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...