مبل شنی

مبل شنی گرد چرم قطر 90 الیاف و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,030,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی گرد چرم قطر 90 الیاف و یونولیت با بدنه منعطف و نرم دارای قابلیت شکل پذیری بالا برای طول عمر بالا مناسب استفاده در مکان های مختلف با ساختاری استاندارد و ایمن برای رده سنی بزرگسال از نمایندگی سنتر اینتکس

مبل شنی گرد چرم قطر 90 الیاف و یونولیت از سری محصولات با کیفیت و منحصر به فرد می باشد که بدنه ای گرد دارد تا افراد بتوانند از هر سمت آن جهت نشیمن استفاده کنند. این بدنه گرد دارای قابلیت انعطاف بالا می باشد که در زمان قرار گیری بر روی آن می توان بهترین اوقات را تجربه کرد و از آن لذت برد و توانست در طول عمر بالا آن را مورد بهره برداری قرار داد. مبل شنی مد نظر از بدنه ای با کیفیت بالا تشکیل شده است که ضخامت زیادی دارد و توانسته دارای قابلیت شستشو نیز باشد. به این صورت همواره محصولی تمیز و پاکیزه خواهید داشت که مناسب استفاده بر روی سطوح مختلف می باشد. مبل شنی را می توان با ابعاد استاندارد و ایمن برای استفاده در مسافرت نیز مد نظر قرار داد و از آن جایی که وزن کمی نیز دارد دارای سازگاری لازم جهت به همراه داشتن می باشد و در نهایت نیز می توان بدون محدودیت از داشتن آن لذت برد. مبل شنی با محتویاتی از نوع الیاف و یونولیت پر شده است که میزان انعطاف زیادی دارند و دارای طول عمر بالا در برابر استفاده دائمی دارند تا افراد سنگین وزن نیز بتوانند بر روی آن قرار گیرند و از سطح به دست آمده بهره مند شوند. این سطح دارای قابلیت ضد حساسیت نیز میب اشد که در این صورت بدون هر گونه مشکل و محدویت می توان رضایت مخاطب را جلب کرد و از آن استفاده نمود. این محصول با دوخت های محکم و تضمینی می تواند مقاومت زیادی از خود نشان دهد و برای افراد سنگین وزن نیز استفاده شود. به این ترتیب علاقه مندان می توانند با ورود به سایت سنتر اینتکس نسبت به انتخاب مبل شنی گرد چرم قطر 90 الیاف و یونولیت و ثبت سفارش اقدام نمایند.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...