مبل شنی

مبل شنی گرد دستگیره دار

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,760,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل شنی گرد دستگیره دار بدنه ای بزرگ و جادار دارد و راحتی زیادی را شامل حال افراد می کند. محصول به دلیل داشتن قابلیت منعطف بودن بسیار زیاد می تواند حالت بدن افراد را به خود گیرد و در نتیجه آن ها را در شرایط خوبی قرار داد. از این رو مبل شنی گرد دستگیره دار به عنوان یک محصول راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند با داشتن دستگیره و بدنه منعطف در بسیاری از موارد مورد استفاده آسان قرار گیرد. دستگیره سبب می شود محصول به راحتی حمل و جا به جا شود و یا بر روی سطوح کشانده شود. به این ترتیب می توان موقعیت محصول را به راحتی تغییر داد و از آن لذت برد. بدنه منعطف محصول برای به آرامش رسیدن افراد می باشد و برای تماشای فیلم و یا مطالعه کتاب مورد علاقه خود استفاده می شود.

 از این رو پر کاربرد است و مورد علاقه عده زیادی از افراد قرار می گیرد. محصول مورد نظر را می توان با خود به همراه داشت. همچنین می توان بدنه آن را شارژ کرد و در صورت کمبود انعطاف می توان شن های یونولیتی داخل بدنه را تعویض نمود. در نتیجه هر یک از این عوامل سبب افزایش طول عمر محصول می شود و می تواند برای بهره مندی آسان افراد انتخاب گردد. هر یک از افراد تمایل به داشتن مبل شنی دارند و به آن نیاز دارند. در نتیجه امکان خرید آسان در کم ترین زمان از نمایندگی اینتکس وجود دارد و به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می گیرد.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهمازراتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده سنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...