مبل شنی

مبل شنی کوچک چرم 100*100 پرنس ابر و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,330,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی کوچک چرم 100*100 پرنس ابر و یونولیت دارای رنگبندی متنوع با ساختاری استاندارد و مقاوم با طول عمر بالا دارای بدنه ای طبی و راحتی مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف برای افراد بزرگسال از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی کوچک چرم 100*100 پرنس ابر و یونولیت بهترین گزینه برای افراد بزرگسال می باشد که با ظرفیت تک نفره توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات راحتی و طبی باشد. این محصول با بدنه چرم ظاهری زیبا و خاص را شامل می شود که علاقه مندان می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند و از داشتن آن لذت ببرند. این محصول کاربردی و خاص دارای تکیه گاه مناسب نیز بوده است که استاندارد و ایمن می باشد و می توان آن را برای راحتی زیاد تر در زمان مطالعه و تماشای فیلم استفاده کرد. تکیه گاه محصول کمر را احاطه می کند و سبب آرامش ستون فقرات می شود. در نتیجه می توان بدون هر گونه مشکل و دشواری آن را در طی سال های زیاد استفاده کرد و از داشتن آن بهره مند شد. از سوی دیگر محصول در نهایت کیفیت ساخته شده است که قیمت مناسبی دارد و با ساختاری ساده اما کاربردی به عنوان یک خرید به صرفه معرفی می شود. با این وجود است که محصول را می توان با خیالی آسوده در مکان های مختلف استفاده کرد و مورد بهره برداری قرار داد و در نهایت نیز رضایت کامل داشت تا در طول عمر بالا تنها از این محصول به عنوان نشیمن دائمی استفاده کرد. در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم و حتی کار با لپ تاپ نیز این نشیمن بسیار مورد بهره برداری قرار می گیرد و گزینه ای دلخواه معرفی می شود و می تواند آرامش و راحتی در بخش کمر را نیز ایجاد سازد. کسانی که به دنبال خرید مبل شنی کوچک چرم 100*100 پرنس ابر و یونولیت می باشند می توانند با قیمت مناسب محصول را از فروشگاه سنتر اینتکس انتخاب و خریداری نمایند.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهچرم
مواد داخلی مبلابر و یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...