مبل شنی

مبل شنی چرم کوچک یونولیت مدل پرنس

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی چرم کوچک یونولیت مدل پرنس برای داشتن راحتی و آرامش زیاد در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم دارای کیفیت بالا و ضخامت زیاد برای استفاده در مکان های مختلف با قیمت مناسب و سازگاری زیاد از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی چرم کوچک یونولیت مدل پرنس بهترین سطح جهت به آرامش رسیدن افراد است که با کیفیت بالا و سازگاری زیاد توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو با کیفیت ترین و منحصر به فرد ترین محصولات راحتی باشد. این محصول بی نظیر دارای تکیه گاهی استوار و مقاوم می باشد که میزان رضایت زیادی را ایجاد می کند و می تواند برای افراد بهترین موقعیت را ایجاد سازد. در این صورت بدن در بخش ستون فقرات و کمر می تواند تمامی استاندارد های لازم را تجربه کند و سطحی بی عیب و نقص را داشته باشد. در نتیجه به جای مبل های راحتی زیادی مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد و می توان آن را برای استفاده مداوم خریداری کرد. بدنه محصول کمجا و منحصر به فرد است و توانسته برای یک فرد استفاده شود. اما تحمل وزن بالایی دارد تا افراد سنگین وزن نیز قادر به استفاده و بهره برداری از آن باشند و بتوانند لحظات خوشی را داشته باشند. نشیمنی که بدون هر گونه عیب و نقص باشد و سطحی راحتی را ایجاد کند که مورد علاقه افراد نیز می باشد می تواند پر فروش ترین گزینه برای استفاده در نقاط مختلف منزل باشد که در این صورت می توان بدون هر گونه محدودیت آن را استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد. رنگبندی متنوع سبب شده است که افراد بتوانند رنگی دلخواه را برای این محصول در نظر بگیرند تا با سایر وسایل دکور همخوانی داشته باشد و در نهایت نیز موجب رضایت بیش تر استفاده کننده شود. ثبت سفارش و خرید مبل شنی چرم کوچک یونولیت مدل پرنس از سایت فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود و افراد می توانند از محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب بهره مند شوند.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهچرم
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...