مبل شنی

مبل شنی چرم قطر 90 ابر و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,190,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی چرم قطر 90 ابر و یونولیت دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا با ساختاری استاندارد و مقاوم دارای بدنه ای محکم و استوار مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف با انعطاف بالا و شکل پذیری بالا از سایت سنتر اینتکس

مبل شنی چرم قطر 90 ابر و یونولیت مقاوم ترین مبل شنی است که امروزه در اختیار افراد به دلیل داشتن مزیت های زیاد قرار گرفته است و توانسته رضایت آن ها را به خوبی جلب کند و از آن جایی که دارای بدنه چرم می باشد زیبایی ظاهری نیز دارد. به طوری که می توان با داشتن ظاهری خاص و منحصر به فرد همواره آن را برای استفاده در مکان های مختلف در نظر گرفت. این محصول رنگبندی متنوع نیز دارد و با وجود چرم بودن زیبایی رنگ های آن دو چندان می شود و می توان تمامی افراد را راضی و خشنود نمود تا این محصول را برای استفاده بر روی سطوح مختلف در مکان های مختلف در نظر گرفت. مبل شنی مد نظر با طراحی دلخواه و خاص برای استفاده در دکوراسیون داخلی منزل نیز انتخاب می شود و می توان از آن به عنوان سطحی طبی و راحتی که بدون هر گونه عیب و نقص می باشد استفاده کرد و در نهایت نیازی به کاناپه و مبل های راحتی و گران قیمت نداشت. با پرداخت هزینه کم و مناسب در مقایسه با سایر نشیمن های راحتی بهترین مزیت کسب می شود که افراد می توانند تعدادی از این محصول را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. مبل شنی مد نظر بدنه ای ضخیم دارد که در برابر فشار و ضربه مقاومت دارد و در این صورت تحمل وزن بالایی نیز از خود نشان می دهد. به طوری که افراد سنگین وزن قادر به استفاده از این سطح طبی و راحتی خواهند بود. در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم می توان این محصول را مد نظر قرار داد و بر روی آن در طی ساعات طولانی قرار گرفت. خرید مبل شنی چرم قطر 90 ابر و یونولیت با قیمت مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم
مواد داخلی مبل ابر و یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...