مبل شنی

مبل شنی پرنس بزرگ 110*110 چرم یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,020,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی پرنس بزرگ 110*110 چرم یونولیت دارای تنوع زیاد در رنگبندی برای سلیقه های مختلف با رویه طبی و منعطف با طول عمر بالا و سازگاری زیاد مناسب مکان های مختلف با داشتن ظاهری زیبا از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس

مبل شنی پرنس بزرگ 110*110 چرم یونولیت بهترین گزینه برای استفاده در دکوراسیون داخلی منزل می باشد که دارای بدنه ای با طول عمر بالا نیز بوده است که افراد می توانند بدون هر گونه محدودیت نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام نمایند و بهترین اوقات را داشته باشند. این محصول بی نظیر ساختاری استاندارد و مقاوم دارد به طوری که در برابر فشار زیاد و ضربه مقاوم است و در این صورت می توان آن را مناسب افراد سنگین وزن نیز دانست. در این صورت کسانی که به دنبال نشیمنی راحتی با خصوصیات منحصر به فرد می باشند که ظاهری زیبا و خاص نیز داشته باشند پیشنهاد می شود که مبل شنی پرنس بزرگ با بدنه چرم و محتویات داخلی از نوع یونولیت خرد شده را انتخاب و خریداری کنند و در نهایت بتوانند اوقات خوشی را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. مبل شنی پرنس بزرگ بدنه ای با قطر 110 دارد که سطحی بی عیب و نقص را ایجاد می کند تا تمامی افراد در رده سنی مختلف بتوانند بر روی آن حضور داشته باشند و از شرایط لذت ببرند. این محصول را می توان در باغ و ویلا نیز مورد استفاده قرار داد و با وجود آن به استراحت در طی روز پرداخت. همچنین جهت استفاده در زمان مطالعه و تماشای فیلم نیز مناسب می باشد و می توان بهترین اوقات را از آن کسب کرد و توانست بدون هر گونه عیب و نقص جهت استفاده علاقه مندان به مکان های مختلف جا به جا شود. بدنه سازگاری زیادی دارد و با داشتن این خصوصیات سبب پر فروش شدن و محبوب شدن می شود. خرید مبل شنی پرنس بزرگ 110*110 چرم یونولیت از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس و با قیمت مناسب انجام می گیرد.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهچرم
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...