مبل شنی

مبل شنی پرنس ابر و یونولیت 110*110

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی پرنس ابر و یونولیت 110*110 با بدنه ضد حساسیت مناسب رده سنی بزرگسال و استفاده به صورت تک نفره با رنگبندی متنوع برای استفاده در مکان های مختلف با سازگاری زیاد و مقاوم از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی پرنس ابر و یونولیت 110*110 بهترین گزینه برای استفاده در مکان های مختلف می باشد که بهترین محل نقاط مختلف منزل بوده است تا افراد راحتی و آرامش را کسب کنند و از وجود آن لذت ببرند. این محصول سازگار و منحصر به فرد دارای بدنه ای با رنگبندی متنوع نیز می باشد تا به راحتی برای دکوراسیون داخلی محل مورد نظر انتخاب شده و خرید آن صورت گیرد. این محصول بی نظیر با سازگاری زیاد دارای بدنه ضخیم و مقاوم می باشد که در این صورت افراد سنگین وزن نیز با خیالی آسوده بر روی آن قرار می گیرند و بهترین اوقات را کسب خواهند کرد. ساختار مبل شنی مد نظر به شکل گلابی تشبیه می شود که دارای تکیه گاه بلند نیز بوده است و در نهایت افراد می توانند به آن تکیه داده و در حالت نشسته اوقات راحتی و طبی را کسب نمایند. مبل شنی مد نظر در سایز بزرگ مناسب استفاده در فضای باز نیز می باشد و می توان آن را در تراس منزل و یا محیط های دیگر نیز مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. بدنه محصول ضد حساسیت می باشد و با ایجاد سازگاری های زیاد توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و در طول عمر بالا برای علاقه مندان بهترین و سازگار ترین حالت ممکن را مهیا سازد تا رده سنی بزرگسال دیگر نیازی به مبل ها و کاناپه های راحتی و گران قیمت نداشته باشند و با قیمت مناسب این محصول را خریداری نمایند. مبل شنی مد نظر مدل پرنس بوده است که در داخل آن ابر و یونولیت قرار دارد و تمامی مزیت های ممکن را دارا می باشد. به منظور خرید آسان مبل شنی پرنس ابر و یونولیت 110*110 به نمایندگی مرکزی سنتر اینتکس مراجعه کنید و خرید را ثبت نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...