مبل شنی

مبل شنی مدل 9 پر الیاف و ابر قطر 120

از {{model.count}}
تعداد
نوع
4,210,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی مدل 9 پر الیاف و ابر قطر 120 دارای قابلیت استفاده در مکان های مختلف با طول عمر بالا و سازگاری زیاد دارای بدنه قبل شستشو مناسب استفاده در طی سال های زیاد و برای تمامی سنین از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی مدل 9 پر الیاف و ابر قطر 120 برترین نمونه از محصولات راحتی و طبی می باشد که با ساختاری گرد توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و در این صورت موجب آرامش و راحتی افراد شود. مبل شنی مد نظر دارای بدنه ای نرم و منعطف می باشد که رویه آن از نوع پارچه جاسمین است و می توان از داشتن آن لذت برد. همچنین محتویات داخلی آن نیز در برابر استفاده طولانی مدت مقاومت دارد و دارای سازگاری زیاد می باشد و قابلیت انعطاف خود را حفظ می کند. اما به طور در صورت مشاهده آسیب در بدنه و کم شدن انعطاف آن می توان بدنه را شارژ کرد و مجدد آن را قابل انعطاف نمود. شارژ کردن بدنه به وسیله تعویض محتویات داخلی با محتویات تازه انجام می گیرد و می توان از وجود آن مجدد در طول عمر بالا استفاده کرد و در این صورت سازگار ترین حالت ممکن را به دست آورد. بدنه محصول نیز دارای قابلیت تعویض با بدنه نو می باشد که در این صورت می توان محصولی جدید با رنگ بدنه دلخواه را دارا بود و از داشتن آن لذت برد. این محصول بی نظیر بدنه ای بزرگ و جادار را ایجاد می کند که با این وجود می توان از آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد و سطحی طبی و منعطف متناسب با نیاز را خریداری کرد. امکان استفاده از این محصول بر روی سطوح مختلف و مکان های مختلف وجود دارد که در این صورت می توان آن را برای تمامی افراد در رده سنی مختلف استفاده کرد و از وجود آن لذت برد. کسانی که قصد خرید مبل شنی مدل 9 پر الیاف و ابر قطر 120 را دارند همواره می توانند با قیمت مناسب محصول را از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری نمایند.

طول120 سانتی متر
عرض120 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...