مبل شنی

مبل شنی مدل گلابی یک نفره

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,710,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل شنی مدل گلابی یک نفره جزو محصولات منحصر به فرد و خاص می باشد که از خصوصیات خوبی برخوردار می باشد. این مبل شنی به دلیل راحت بودن توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است تا در منزل و محیط های دیگر قادر به استفاده از آن باشند. با نشستن بر روی مبل شنی بدنه محصول حالت بدن افراد را به خود می گیرد و می تواند تکیه گاهی مناسب را ایجاد سازد تا بدن در حالت استاندارد قرار گیرد. این مبل شنی جزو وسایل راحتی برای رسیدن به آرامش می باشد که از بدنه ای با پارچه مازراتی تشکیل شده است. این بدنه بدون ایجاد حساسیت در طی سال های زیاد استفاده می شود و قابلیت شستشو دارد.

 اما برای شستشوی آن باید بدنه را به طور کامل از محتویات داخلی تخلیه کرد تا در نهایت محصول را در داخل ماشین لباسشویی شستشو داد. این بدنه منحصر به فرد قابلیت تعویض با بدنه دیگر را نیز دارد. به این صورت که در صورت تمایل به داشتن یک بدنه دیگر با رنگی دیگر و یا خرابی بدنه می توان آن را تعویض نمود و به راحتی محتویات داخلی را در داخل آن پر کرد. با توجه به تمامی این موارد از مبل شنی مدل گلابی یک نفره می توان به عنوان یک محصول سازگاری و منحصر به فرد یاد کرد که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کسانی که قصد سفارش و خرید این مبل شنی را دارند به سایت سنتر اینتکس وارد شده و محصول را ثبت نمایند.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهمازراتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...