مبل شنی

مبل شنی مدل پرنس 110*110 بزرگ یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,140,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی مدل پرنس 110*110 بزرگ یونولیت دارای تکیه گاه بلند و راحتی با طول عمر بالا و سازگاری زیاد دارای قیمت مناسب و منحصر به فرد جهت استفاده در موقعیت های مختلف و رنگبندی متنوع از نمایندگی سنتر اینتکس

مبل شنی مدل پرنس 110*110 بزرگ یونولیت برترین نمونه از محصولات طبی و راحتی می باشد که با قیمت مناسب ارائه شده است و تنها می توان آن را از نمایندگی های معتبر تهیه نمود. این محصول ساختاری ساده دارد که در پی این سادگی تمامی مزیت های ممکن وجود دارد و افراد می توانند به بهترین شکل این محصول بی نظیر و خاص را مورد استفاده قرار دهند. از آن جایی که در طراحی محصول تکیه گاهی بلند وجود دارد و افراد می توانند کمر را در حالت آرامش بخش قرار دهند و به صورت نشسته بر روی مبل شنی قرار گیرند توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند و دارای طراحی استاندارد و ایمن باشد. به طوری که علاقه مندان می توانند این محصول بی نظیر و خاص را در مکان های مختلف حتی در دکوراسیون داخلی منزل نیز استفاده نمایند. مبل شنی مد نظر از بدنه ای با قابلیت ضد حساسیت بودن برخوردار می باشد که سازگاری زیادی با پوست های حساس دارد و دارای ضخامت زیاد برای استفاده طولانی مدت می باشد و هر گونه دوام و طول عمر را ایجاد می کند. در این صورت تمامی افراد حتی افراد سنگین وزن نیز قادر به قرار گیری بر روی مبل شنی بوده اند و می توانند از آن در طی روز استفاده کنند. بهره مندی از مبل شنی مد نظر در زمان انجام گیم نیز رایج می باشد. به طوری که علاقه مندان از آن به عنوان سطحی طبی و راحتی استفاده می کنند و می توانند ساعات خوشی را به تفریحات مورد علاقه خود برسند و انجام گیم کنند. چنانچه تمایل به خرید مبل شنی مدل پرنس 110*110 بزرگ یونولیت دارید و محصولی با کیفیت را می خواهید به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کنید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...