مبل شنی

مبل شنی مدل پرنس چرم بزرگ الیاف و یونولیت 110*110

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,480,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی مدل پرنس چرم بزرگ الیاف و یونولیت 110*110 با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارای رنگبندی متنوع مناسب تمامی سنین با بدنه بزرگ و جادار برای استفاده بر روی سطوح مختلف با بدنه استاندارد از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی مدل پرنس چرم بزرگ الیاف و یونولیت 110*110 جدید ترین مدل مبل شنی ارائه شده به بازار می باشد که با کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو محبوب ترین وسیله راحتی جهت استراحت افراد باشد. این محصول بی نظیر کیفیت مطلوب دارد به طوری که در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. در نتیجه در برابر تمامی افراد حتی افراد سنگین وزن نیز دارای سازگاری زیاد می باشد و می تواند از بروز آسیب و خرابی در امان باشد. این محصول دلخواه دارای رنگبندی متنوع است که با وجود بدنه چرم توانسته اوقات خوشی را برای افراد ایجاد کند و در این صورت ظاهری زیبا و خاص را مهیا می سازد. این ظاهری زیبا و شکیل برای استفاده در دکوراسیون داخلی منزل کاربرد دارد و به جای مبل های راحتی گران قیمت انتخاب می شود و دارای ساختاری استاندارد با مزیت های زیاد نیز بوده است. با این وجود است که پر فروش نیز می باشد و می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند تا در مکان های مختلف بتوان از داشتن آن لذت برد. مبل شنی مد نظر دارای تکیه گاه بادی و مناسب می باشد که محلی برای به آرامش رسیدن کمر و ستون فقرات می باشد و می توان در زمان مطالعه و تماشای فیلم از آن استفاده کرد و بهترین اوقات را از آن کسب نمود. با این وجود است که مبل شنی برترین نمونه از محصولات بادی است که با داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب رضایت مخاطب را به خوبی جلب کرده است. چنانچه به خرید مبل شنی مدل پرنس چرم بزرگ الیاف و یونولیت 110*110 تمایل دارید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و خرید خود را ثبت کنید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهچرم
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...