مبل شنی

مبل شنی مدل سوسیسی 120 سانت ابر و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,610,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی مدل سوسیسی 120 سانت ابر و یونولیت دارای بدنه طبی و راحتی با انعطاف بالا مناسب رده سنی بزرگسال با راحتی زیاد و طول عمر بالا دارای رنگبندی متنوع متناسب با سلیقه افراد از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس

مبل شنی مدل سوسیسی 120 سانت ابر و یونولیت به منظور داشتن راحتی و آرامش زیاد مورد استفاده افراد زیادی قرار می گیرد و می توانند آن را در مکان های مختلف استفاده کرده و بهترین اوقات را کسب نمایند. از مبل شنی مد نظر برای رده سنی بزرگسال استفاده می شود که ظرفیت تک نفره دارد و می تواند به صورت شخصی برای افراد قابلیت نشستن و یا درازکش را ایجاد سازد. از این محصول در مکان های مختلف مانند اتاق خواب و یا اتاق نشیمن استفاده می شود. همچنین برخی از افراد تمایل دارند در باغ و ویلا نیز از آن بهره مند شوند و محصولی طبی و راحتی را داشته باشند. مزیت های زیادی شامل این محصول شده است که با توجه به جنس بدنه و محتویات داخلی آن رقم می خورد و می تواند بی عیب و نقص باشد. بدنه محصول از نوع پارچه جاسمین بوده است که لطافت و نرمی دارد و از ضخیم ترین بدنه ها برای مبل شنی می باشد. در این صورت سازگاری زیادی در برابر پرش و یا ضربه دارد و می تواند طول عمر بالایی داشته باشد. محتویات داخلی آن نیز شامل ابر و یونولیت می شود تا در این صورت افراد بتوانند در هر زمان نسبت به شارژ بدنه اقدام کنند و این کار را به راحتی انجام دهند. مبل شنی دارای طول 120 سانت می باشد که قابلیت شستشوی بدنه دارد. در این صورت می توان با خیالی آسوده بدنه ای روشن را انتخاب کرد و در هر زمان به شستشوی آن اقدام نمایند. رنگبندی بدنه متنوع است و افراد در زمان خرید می توانند آن را انتخاب کنند. انتخاب و خرید مبل شنی مدل سوسیسی 120 سانت ابر و یونولیت با ورود به سایت سنتر اینتکس انجام می شود و می توان محصول را وارد سبد خرید خود نمود.

طول 120 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...