مبل شنی

مبل شنی مدل تختی 160*120 یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,390,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی مدل تختی 160*120 یونولیت دارای رنگبندی شاد و متنوع با طول عمر بالا دارای بدنه ای محکم و استوار با استحکام زیاد برای بزرگسال جهت استفاده در مکان های مختلف از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس

مبل شنی مدل تختی 160*120 یونولیت نمونه ای از با کیفیت ترین محصولات طبی و راحتی می باشد که دارای سازگاری زیاد با محیط بوده است و می توان آن را بر روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار داد. این محصول سازگار دارای دو بخش اصلی می باشد که محصول را تشکیل داده اند. یکی از این دو بخش بدنه بوده است که از جنس پارچه جاسمین می باشد و دارای لطافت و نرمی زیاد بوده است. از سوی دیگر در داخل بدنه محتویات داخلی پر شده است و می تواند انعطاف محصول را رقم بزند. انعطاف محصول با وجود یونولیت های خرد شده در داخل آن ایجاد شده است و می توان به راحتی میزان آن را کم و یا زیاد نمود. از آن جایی که بدنه کمی خالی از محتویات داخلی می باشد انعطاف محصول به درستی رقم می خورد و می توان آن را در اختیار تمامی رده های سنی قرار داد تا بهترین شرایط و نشیمن را برای مطالعه و یا تماشای فیلم داشته باشند. در زمان کار با رایانه شخصی نیز می توان از این نشیمن راحتی استفاده کرد که هم قابلیت نشستن بر روی آن مهیا شده است و هم می توان به صورت درازکش بر روی آن قرار گرفت و از موقعیت بهره مند شد. کسانی که قصد خرید این محصول را دارند باید بدانند که محصول قابلیت شستشو دارد و می توان رنگ بدنه را با توجه به سلیقه خود انتخاب کرد. همچنین می توان بدنه را در زمان نیاز شارژ نمود و مواد داخلی را کم و یا زیاد کرد. با این وجود است که مبل شنی مد نظر بی عیب و نقص می باشد و توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. کسانی که به دنبال فروشگاهی معتبر جهت خرید مبل شنی مدل تختی 160*120 یونولیت می باشند به سنتر اینتکس مراجعه کنند.

طول 120 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصول امکان سفارش رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...