مبل شنی

مبل شنی مدل تختی 160*120 الیاف و ابر

از {{model.count}}
تعداد
نوع
4,060,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل شنی مدل تختی 160*120 الیاف و ابر دارای سازگاری زیاد مناسب رده سنی بزرگسال برای استفاده در مکان های مختلف با طول عمر بالا و قیمت مناسب دارای قابلیت تعویض بدنه و شارژ بدنه از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی مدل تختی 160*120 الیاف و ابر جسمی طبی و راحتی می باشد که دارای ساختار مستطیلی شکل است و می تواند برای افراد بهترین موقعیت را ایجاد سازد. این محصول بی نظیر از بدنه ای با جنس پارچه جاسمین تشکیل شده است که در داخل آن الیاف و ابر پر شده است و می توان مزیت نرمی و راحتی را تجربه کرد. در این صورت کسانی که به دنبال برترین نمونه از وسایل طبی می باشند که نشیمنی استاندارد و ایمن را تشکیل دهد تا افراد در زمان انجام فعالیت های خود بتوانند بر روی آن حضور داشته و از شرایط لذت ببرند. مبل شنی را می توان در زمان نیاز شارژ کرد و بدنه را پر از محتویات جدید نمود تا در این صورت نرمی و انعطاف بیش تری را کسب کرد و از آن بهره مند شد. با توجه به چنین مزیت هایی افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند بهترین زمان در طی روز را بر روی آن سپری کنند. بدنه برای استراحت تمامی رده های سنی سازگاری دارد و دارای لطافت در ساختار خود می باشد. همچنین قابلیت نشستن و درازکش را برای افراد ایجاد می کند تا بتوانند با توجه به نیاز خود این شرایط را داشته باشند. مبل شنی مد نظر قابل شستشو نیز می باشد به طوری که بدنه از محتویات داخلی تخلیه می شود و می تواند در انواع مواد شوینده و ماشین لباسشویی شستشو داده شود و در نهایت پس از خشک شدن بدنه بتوان آن را مجدد با الیاف و ابر پر نمود. در نهایت این محصول با بدنه ای تمیز مورد بهره برداری دوباره قرار می گیرد. خرید مبل شنی مدل تختی 160*120 الیاف و ابر برای علاقه مندان به مبل شنی از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

طول 120 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصول امکان سفارش رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...