مبل شنی

مبل شنی مدل استوانه ابر و یونولیت 110*80

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,740,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل شنی مدل استوانه ابر و یونولیت 110*80 دارای رنگبندی متنوع با سازگاری زیاد جهت استفاده در مکان های مختلف با طول عمر بالا و راحتی زیاد دارای بدنه قابل انعطاف و نرم مناسب بزرگسال از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی مدل استوانه ابر و یونولیت 110*80 به عنوان برترین نمونه از محصولات طبی و راحتی معرفی می شود که دارای استاندارد های لازم می باشد و می توان برای مکان های مختلف آن را در نظر گرفت. مبل شنی مد نظر مدل استوانه ای شکل است که در داخل آن ابر و یونولیت پر شده است و می توان احساس خوشایندی را از آن به دست آورد. بدنه دارای انعطاف زیاد می باشد که قابلیت شکل پذیری زیادی نیز دارد. در این صورت می توان با خیالی آسوده و با داشتن سازگاری های زیاد از این محصول لذت برد و توانست برای انجام فعالیت هایی نظیر مطالعه و تماشای فیلم از آن استفاده کرد. جهت خرید آن با رنگ دلخواه رنگبندی بدنه متنوع بوده است که در اختیار افراد می باشد و می توان هر یک از موارد دلخواه را به درستی انتخاب و خریداری کرد. مبل شنی مد نظر را می توان با کیفیت بالا و بدون ایجاد حساسیت از مراکز معتبر خریداری کرد و از داشتن آن لذت برد و توانست در طی سال های زیاد این محصول سازگار را برای موقعیت های مختلف استفاده کرد. بدنه دارای قابلیت شستشوی آسان می باشد که در این صورت مواد داخلی تخلیه می شود و بدنه با مواد شوینده مختلف و یا در داخل ماشین لباسشویی شستشو داده می شود و در نهایت پس از خشک شدن کامل بدنه با مواد داخلی که ابر و یونولیت می باشد پر می گردد. به جهت انتخاب آسان محصول مورد علاقه خود بدنه با رنگبندی متنوع ارائه می شود که در این صورت می توان انتخاب آن را انجام داد و خرید خود را نهایی کرد. خرید مبل شنی مدل استوانه ابر و یونولیت 110*80 از سایت سنتر اینتکس به صورت غیر حضوری صورت می گیرد.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...