مبل شنی

مبل شنی قطر 110 مدل 8 پر الیاف و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,430,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی قطر 110 مدل 8 پر الیاف و یونولیت دارای بدنه بزرگ و جادار مناسب استفاده تک نفره و بزرگسال با رنگبندی جذاب و متنوع دارای بدنه منعطف و نرم با قابلیت شکل پذیری زیاد از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس

مبل شنی قطر 110 مدل 8 پر الیاف و یونولیت بدنه ای سازگار را دارا می باشد که تمامی رده های سنی از داشتن آن لذت می برند و می توانند در ساعات طولانی بر روی آن حضور داشته باشند. مبل شنی مد نظر دارای تمامی استاندارد های لازم می باشد که در این صورت افراد می توانند بدون هر گونه محدودیت از آن لذت ببرند و شرایط برای نشستن و یا درازکش را داشته باشند. در این صورت کسانی که به دنبال خرید ارزان ترین وسیله راحتی با داشتن نشیمن استاندارد و طبی می باشند می توانند این مبل شنی را خریداری کرده و از وجود آن لذت ببرند و در طی روز برای استراحت به آن مراجعه نمایند. از این محصول در نزدیکی آشپزخانه نیز استفاده می شود تا خانم ها در طی روز پس از خستگی از کار خانه بر روی آن قرار گیرند و بدن خود را به آرامش دعوت کنند. بدنه دارای انعطاف زیاد و قابلیت شکل پذیری بالا می باشد که در این صورت زمانی که افراد بر روی محصول قرار می گیرند تمامی استاندارد های لازم را خواهند داشت و محصولی مطابق با سلیقه افراد خواهند شد. این محصول بدنه ای گرد دارد که قطر زیادی آن را شامل شده است و در واقع بزرگ و جادار است تا افراد بر روی آن به حالت درازکش حضور داشته باشند و از موقعیت به دست آمده لذت ببرند. وجود قابلیت انتخاب رنگ بدنه و داشتن محصولی که دارای رنگ دلخواه می باشد توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و می تواند بهترین گزینه در داشتن محصولی دلخواه باشد. چنانچه قصد سفارش مبل شنی قطر 110 مدل 8 پر الیاف و یونولیت را دارید به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمایید.

طول110 سانتی متر
عرض110 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...