مبل شنی

مبل شنی طرح تختی 160*120 الیاف و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,580,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی طرح تختی 160*120 الیاف و یونولیت با رنگبندی متنوع و ساختاری استاندارد مناسب برای استفاده در مکان های مختلف دارای طول عمر بالا و قیمت مناسب برای تمامی رده های سنی از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس

مبل شنی طرح تختی 160*120 الیاف و یونولیت از بدنه ای با لطافت زیاد تشکیل شده است که دارای رنگبندی متنوع نیز می باشد و می توان متناسب با نیاز و شرایط خود و همچنین سلیقه افراد نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام کرد و سطحی طبی و راحتی را کسب کرد. این محصول قابل استفاده در مکان های مختلف و بر روی سطوح گوناگون می باشد به طوری که تنها راحتی و آرامش را برای افراد مهیا می کند و می تواند مورد استفاده افراد در رده سنی مختلف قرار گیرد. در این صورت با خرید یک نمونه از این مبل شنی می توان مزیت داشتن راحتی و آرامش برای تمامی افراد اعضای یک خانواده را کسب کرد و از آن در طول عمر بالا بهره مند شد. مبل شنی با طراحی ویژه و استاندارد دارای بدنه یا با ساختار مستطیلی می باشد که هم می توان بر روی آن نشست و هم بر روی آن به صورت دراز کش قرار گرفت. در نتیجه آرامش و راحتی نصیب افراد می شود و می توان در هر حالت از این محصول بی نظیر لذت برد. در ساختار بدنه زیپ قرار دارد که محل پر و خالی کردن محتویات داخلی می باشد. از آن جا که بدنه با الیاف و یونولیت پر شده است می توان میزان آن را کم و یا زیاد کرد و حتی آن را تخلیه و یا پر نمود. در هر صورت این مزیت در زمان شستشو دادن بدنه مهم می باشد و می توان به راحتی محصول را شستشو داد. در این صورت میزان مواد داخلی بدنه نیز قابل تعیین می باشد و می توان به راحتی محصولی دلخواه با انعطاف دلخواه را مهیا کرد و در مکان های مختلف نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام نمود. خرید مبل شنی طرح تختی 160*120 الیاف و یونولیت از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

طول 120 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصول امکان سفارش رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...