مبل شنی

مبل شنی سوسیسی 180*90 یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,960,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل شنی سوسیسی 180*90 یونولیت دارای سازگاری زیاد در بدنه مناسب رده سنی بزرگسال با بدنه بزرگ و جادار و ظرفیت بالا مناسب استفاده در مکان های مختلف و قابلیت بهره برداری آسان از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس

مبل شنی سوسیسی 180*90 یونولیت بهترین گزینه برای تمامی رده های سنی می باشد که ایجاد فضایی بزرگ و جادار می کند تا بتوان هم به حالت نشسته به صورت دو نفره از آن بهره مند شد و هم به حالت درازکش بر روی آن قرار گرفت. در نتیجه بهترین گزینه برای تمامی افراد است تا در اتاق خواب آن را مورد استفاده قرار دهند و یا این که در اتاق نشیمن در مقابل تی وی برای دیدن فیلم های مورد علاقه استفاده شود. امکان تعیین رنگ بدنه به صورت دلخواه و انتخاب آن با توجه به نیاز و سلیقه افراد سبب شده است که به عنوان محصولی دلخواه و منحصر به فرد معرفی شود که ساختاری ساده دارد که تنها از دو بخش اصلی تشکیل شده است. بخشی که بدنه را تشکیل می دهد و محتویات داخلی آن که استحکام و نرمی محصول را میسر می سازند. هر دو بخش محصول قابل تعویض می باشد و محتویات داخلی مبل شنی قابلیت شارژ شدن دارد به طوری که در زمان خرابی و یا آسیب و کم شدن انعطاف محصول می توان محتویات داخلی آن را با مواد نو تعویض کرد و مجدد محصولی بی نظیر با انعطاف زیاد را به دست اورد. در هر صورت داشتن مبل شنی جایگزین محصولات گران قیمت می شود و می توان از آن به راحتی استفاده کرد و بهترین موقعیت و شرایط را نیز کسب کرد تا در نتیجه بتوان با خیالی آسوده و با کم ترین هزینه نسبت به سایر محصولات مشابه اوقات خوشی را برای خود و یا سایر افراد رقم زد. کسانی که به دنبال خرید مبل شنی سوسیسی 180*90 یونولیت می باشند که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم بتوان با اطمینان از کیفیت بالا آن را خریداری کرد می توانند به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول را سفارش دهند.

طول 180 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلیونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...