مبل شنی

مبل شنی سوسیسی 180*90 ابر و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,470,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی سوسیسی 180*90 ابر و یونولیت برای استفاده در موقعیت های مختلف با ظرفیت دو نفره و بدنه مقاوم با ساختار طبی و استاندراد مناسب جهت استفاده در مسافرت و گردش دارای رنگبندی از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی سوسیسی 180*90 ابر و یونولیت جدید ترین محصول تولید شده در تولیدی مبل شنی می باشد که ساختاری استاندارد و ایمن دارد به طوری که افراد می توانند هم به صورت نشسته و هم به صورت درازکش بر روی آن قرار گیرند و به استراحت بپردازند. از آن جایی که محصول مورد نظر دارای بدنه ای منعطف و نرم می باشد می توان آن را برای استفاده در شرایط مختلف در نظر داشت و یا با خود به همراه داشت تا در این صورت بتوان با خیالی آسوده بر روی آن حضور پیدا کرد و از شرایط لذت برد. انتخاب رنگ بدنه بر عهده خریدار می باشد که از روی کاتالوگ محصول انجام می شود و می توان باخیالی آسوده رنگ دلخواه را تعیین کرد و نسبت به ثبت سفارش محصول اقدام نمود. در این صورت افراد می توانند رنگ مورد علاقه خود متناسب با دکوراسیون داخلی محیط و یا سلیقه خود را انتخاب کنند و خرید را نهایی سازند و از آن بهره مند شوند. مبل شنی مد نظر دارای محتویات داخلی از جنس ابر و یونولیت می باشد که سازگار ترین بدنه برای استفاده طولانی مدت است و می توان از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. رویه بدنه ضد حساسیت می باشد که در این صورت تمامی رده های سنی قادر به قرار گیری بر روی آن می باشند و می توانند به منظور داشتن اوقات خوش از آن بهره ببرند. این محصول برای استفاده در مقابل تی وی و یا در اتاق خواب انتخاب می شود و می تواند موقعیت دلخواه افراد را ایجاد سازد. کسانی که قصد خرید مبل شنی سوسیسی 180*90 ابر و یونولیت را دارند تنها می توانند به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس که نماینده ارائه کننده مبل شنی با کیفیت می باشد مراجعه کنند و خرید را نهایی سازند.

طول 180 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...