مبل شنی

مبل شنی سوسیسی 160*90 الیاف و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
4,430,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل شنی سوسیسی 160*90 الیاف و یونولیت دارای ضخامت در بدنه و طول عمر بالا با بهترین محتویات داخلی و سازگار ترین حالت ممکن دارای رنگبندی متنوع با حق انتخاب رنگ محصول از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی سوسیسی 160*90 الیاف و یونولیت دارای قابلیت درازکش بر روی خود می باشد که سطحی کشیده را تشکیل داده است تا بدن در موقعیت استاندارد و ایمن قرار گیرد و دچار مشکل نشود. این محصول سازگار و منحصر به فرد دارای رنگبندی متنوع نیز بوده است تا افراد بتوانند با توجه به سلیقه خود نسبت به انتخاب و خرید این محصول بی نظیر دست پیدا کنند و در نهایت گزینه ای دلخواه را داشته باشند. مبل شنی بدنه ای منعطف و نرم دارد که قابلیت ضد حساسیت بودن نیز دارد و در این صورت می توان برای تمامی رده های سنی استفاده شود و آن ها را در شرایط طبی و راحتی قرار دهد و بتوان از شرایط به دست آمده لذت برد. مبل شنی مد نظر قابلیت شستشو نیز دارد که در این صورت با تخلیه بدنه از محتویات داخلی می توان بدنه خالی از مواد را شستشو داد و پس از خشک شدن مجدد آن را پر کرد. شستشوی بدنه با انواع مواد شوینده و آب گرم انجام می شود. همچنین قابلیت شستشوی محصول با ماشین لباسشویی نیز وجود دارد تا افراد بتوانند راحت ترین روش ممکن برای تمیز کردن مبل شنی را داشته باشند. به این ترتیب کسانی که به دنبال خرید ارزان ترین و بهترین وسیله طبی می باشند همواره می توانند مبل شنی را مد نظر قرار دهند و در نهایت بتوانند آن را با کیفیت بالا و قیمت مناسب سفارش دهند. کیفیت محصول به گونه ای است که بدنه ای ضخیم را تشکیل داده است که بدون درز و شکاف می باشد و برای استفاده در طی سال های زیاد ساخته شده است. به منظور خرید آسان مبل شنی سوسیسی 160*90 الیاف و یونولیت به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول وارد سبد خرید خود نمایید.

طول 160 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...