مبل شنی

مبل شنی سوسیسی 160*90 ابر و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,020,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل شنی سوسیسی 160*90 ابر و یونولیت دارای سازگاری زیاد و طول عمر بالا با بدنه ضد حساسیت و بزرگ برای رده سنی بزرگسال دارای قابلیت ضد حساسیت بودن و داشتن رنگبندی متنوع از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس

مبل شنی سوسیسی 160*90 ابر و یونولیت یکی از بهترین محصولات تولید شده در تولیدی مبل شنی است که دارای بدنه ای منحصر به فرد می باشد و قابلیت استفاده در مکان های مختلف را نیز دارد. به طوری که هم رنگ بدنه قابل انتخاب می باشد و هم می توان با خیالی آسوده محصول را برای مکان های گوناگون مد نظر قرار داد. محصول مورد نظر دارای ساختار سوسیسی می باشد که در واقع بدنه ای کشیده را شامل می شود تا بتوان بر روی آن هم به صورت نشسته قرار  گرفت و هم به شکل درازکش بر روی آن استراحت کرد. مبل شنی مد نظر دارای استاندارد های لازم می باشد و افراد می توانند بهترین و کاربردی ترین مزیت ها را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. بدنه انعطاف زیادی دارد به طوری که زمان استفاده از آن تغییر شکل پیدا می کند و شبیه به فرم بدن افراد می شود. در زمان برخاستن از روی مبل شنی نیز بدنه به حالت اولیه بر می گردد و می توان بهترین اوقات را برای خود رقم زد. در این صورت است که به آن محصولی با قابلیت شکل پذیری بالا گفته می شود که برای استفاده تمامی افراد مناسب خواهد بود و افراد سنگین وزن نیز به راحتی قادر به بهره برداری از آن می باشند. مبل شنی سوسیسی دارای ابعاد بزرگ و جادار است که به حالت نشسته محلی برای استفاده چند فرد می باشد. در نتیجه می توان با استاندارد های لازم آن را در نظر داشت و به جای وسایل طبی دیگر که گران قیمت نیز می باشد آن را مورد استفاده قرار داد. کسانی که قصد خرید مبل شنی سوسیسی 160*90 ابر و یونولیت را دارند همواره می توانند به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کنند.

طول 160 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...