مبل شنی

مبل شنی سوسیسی 140سانتی الیاف و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,970,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی سوسیسی 140سانتی الیاف و یونولیت با ابعاد بزرگ و جادار مناسب رده سنی بزرگسال دارای رویه نرم و قابلیت انعطاف بالا ضد حساسیت و با قابلیت شستشو و رنگبندی متنوع از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس

مبل شنی سوسیسی 140سانتی الیاف و یونولیت محصولی حرفه ای و بی نقص می باشد که دارای بدنه ای سازگار با طول عمر بالا بوده است و تشکیل رنگبندی دلخواهی را نیز داده است. به طوری که افراد می توانند آن را با توجه به سلیقه و موقعیت خود سفارش دهند و از داشتن آن بهره مند شوند. مبل شنی محصولی پر فروش و پر کاربرد است که موجب آرامش و راحتی افراد می شود و می توان با خیالی آسوده آن را در مکان های مختلف قرار داد و از آن بهره مند شد. مزیت های زیادی که در مبل شنی وجود دارد آن را جایگزینی مناسب به جای مبل و کاناپه های مقاوم و راحتی کرده است. این محصول بی نظیر می تواند به راحتی شستشو نیز داده شود و بدنه ای تمیز برای استفاده دائمی داشته باشد. اما به شرط این که محتویات داخلی تخلیه شده و به صورت تنها بدنه شستشو داده شود. چرا که با برخورد آب به محتویات داخلی محصول آن ها آسیب می بینند و به هم می چسبند و قابلیت های خود را از دست می دهند و دیگر منعطف و نرم نخواهند بود. در این صورت باید نسبت به مراقبت و نگه داری درست محصول اقدام نمود تا در طول عمر بالا بهترین لحظات را تجربه کرد و از داشتن آن بهترین بهره برداری را به میان آورد. محصول مورد نظر بدنه ای بزرگ را تشکیل داده است که می توان بر روی آن نشست و یا درازکشید و در نهایت به استراحت در طی روز پرداخت که در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم به آن نیاز می باشد. کسانی که به دنبال خرید آسان مبل شنی سوسیسی 140سانتی الیاف و یونولیت می باشند همواره می توانند با مراجعه به سایت سنتر اینتکس محصول را انتخاب کرده و نسبت به خرید آن با قیمت مناسب اقدام نمایند.

طول 140 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...