مبل شنی

مبل شنی سوسیسی الیاف و یونولیت 120 سانتی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,530,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی سوسیسی الیاف و یونولیت 120 سانتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا دارای رنگبندی متنوع متناسب با سلیقه افراد با وزن کم و قابلیت حمل آسان مناسب مکان های مختلف از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس

مبل شنی سوسیسی الیاف و یونولیت 120 سانتی سازگار ترین مبل شنی برای استفاده افراد بزرگسال می باشد که سطحی طبی و راحتی را ایجاد کرده است و دارای مزیت های زیاد با قابلیت های زیاد می باشد. مبل شنی مد نظر در داخل خود دارای محتویات داخلی از نوع الیاف و یونولیت است که جزو مقاوم ترین مواد داخلی بوده است و می تواند خصوصیات منحصر به فرد محصول از جمله انعطاف زیاد و راحتی زیاد را برای سال های زیاد داشته باشد. اما گاهی بر اثر استفاده زیاد و نا مناسب بدنه خاصیت انعطاف خود را از دست می دهد و یا این خصوصیت کم می شود. در این زمان امکان شارژ بدنه مهیا شده است تا افراد بتوانند محتویات داخلی بدنه را با مواد نو تعویض کنند و مجدد محصول را برای استفاده در طی سال های زیاد آماده سازند. مبل شنی دارای طول 120 سانتی متری می باشد که قابلیت قرار گیری به حالت نشسته و درازکش را ایجاد کرده است و می تواند در اتاق خواب و یا اتاق نشیمن استفاده شود و بهترین لحظات را برای افراد رقم بزند. محصول دلخواه مد نظر دارای بدنه ای ضخیم می باشد که ضد حساسیت بوده است و برای استفاده طولانی مدت ایجاد سازگاری کرده است و می توان بدون محدودیت آن را برای استفاده دائمی در مقابل تی وی و یا اتاق به منظور انجام مطالعه قرار داد. رنگبندی متنوع بدنه محصول سبب شده است که هر یک از علاقه مندان بتوانند محصول را با رنگ دلخواه خود داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. چنانچه تمایل به خرید مبل شنی سوسیسی الیاف و یونولیت 120 سانتی دارید تنها می توانید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید و خرید خود را نهایی سازید.

طول 120 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...