مبل شنی

مبل شنی جدید 180*90 سوسیسی الیاف و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
5,120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی جدید 180*90 سوسیسی الیاف و یونولیت با کیفیت بالا و طول عمر زیاد دارای سازگاری بالا در بدنه با رنگبندی متنوع و زیبا مناسب برای استفاده در مکان های مختلف با ظرفیت دو نفره برای بزرگسال از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی جدید 180*90 سوسیسی الیاف و یونولیت از سری محصولات به روز و شیکی می باشد که با طراحی ساده کاربرد زیادی دارد و می تواند راحتی و آرامش زیادی را برای افراد رقم بزند. این محصول سازگار دارای بدنه ای با جنس پارچه جاسمین است که لطافت و نرمی زیادی را دارد در نتیجه می توان برای تمامی افراد به راحتی مورد استفاده قرار داد و از این شرایط لذت برد. این مبل شنی بدنه ای بزرگ و جادار دارد به طوری که دو فرد بزرگسال بر روی آن جای می گیرند و می توانند بهترین اوقات را کسب نمایند. همچنین دارای بدنه ای ضخیم بوده است تا در برابر برخورد و ضربه سازگاری داشته باشد و بتوان برای استفاده در طول عمر بالا آن را در نظر داشت. دوخت های موجود در بدنه تضمینی و محکم می باشند به طوری که با استفاده مداوم سست نخواهند شد و سبب ایجاد درز و شکاف نیز نخواهند شد. در این صورت می توان از این مبل شنی در طی سال های زیاد استفاده کرد و آن را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد تا در این صورت موقعیت استاندارد و ایمنی به دست آید و در نتیجه راحتی زیادی نیز حاصل شود. این محصول دلخواه دارای رنگبندی متنوع و زیبا می باشد که قبل از ثبت سفارش محصول می توان نسبت به انتخاب رنگ دلخواه بدنه اقدام کرد و در نهایت توانست گزینه ای مناسب با توجه به سلیقه خود را مورد پسند قرار داد و در مکان مد نظر به بهره برداری از آن پرداخت. به منظور خرید آسان مبل شنی جدید 180*90 سوسیسی الیاف و یونولیت تنها می توان به سایت فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرد و محصول را با قیمت مناسب و کیفیت اصل مورد خریداری قرار داد.

طول 180 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...