مبل شنی

مبل شنی بزرگ چرم مدل پرنس 110*110 ابر و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,420,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی بزرگ چرم مدل پرنس 110*110 ابر و یونولیت با بدنه ای مقاوم و ضخامت زیاد دارای کیفیت بالا و طول عمر بالا برای تمامی سنین مناسب جهت استفاده در هنگام مطالعه و تماشای فیلم دارای تکیه گاه از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی بزرگ چرم مدل پرنس 110*110 ابر و یونولیت بهترین گزینه برای استفاده در محیط های مختلف است که سطحی بی عیب و نقص را ایجاد می کند و می توان با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند شد. مبل شنی را می توان با قابلیت های مختلف به جای وسایل راحتی دیگر که گران قیمت نیز می باشد انتخاب کرد و در محیط قرار داد و در نهایت توانست بهترین شرایط را کسب کرد. این محصول بی نظیر دارای قابلیت شکل پذیری زیاد می باشد که با این وجود می توان محصول را برای تمامی افراد استفاده کرد و راحت ترین حالت ممکن را کسب کرد. علاوه بر این موارد در ساختار بدنه تکیه گاه طبی وجود دارد که کمر و ستون فقرات را در موقعیت استاندارد قرار می دهد تا افراد دچار مشکل نشوند و بتوانند در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم بر روی سطحی بی عیب و نقص قرار گیرند. با توجه به مزیت های این محصول و داشتن خصوصیات منحصر به فرد در آن علاقه مندان می توانند این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند که در مقایسه با سایر وسایل راحتی که گران قیمت می باشد بهترین گزینه محسوب می شود. با این شرایط افراد می توانند با سازگاری زیاد و طول عمر بالا از داشتن مبل شنی لذت ببرند و در دکوراسیون محیط های مختلف از آن بهره مند شوند و در نهایت نیز ساعات خوشی را با این محصول بی نظیر کسب نمایند. سطحی که به خاطر وجود این محصول به دست می آید طبی و بی عیب و نقص است تا تمامی رده های سنی به خصوص رده سنی بزرگسال از آن بهره ببرند و بر روی آن حضور داشته باشند. مبل شنی بزرگ چرم مدل پرنس 110*110 ابر و یونولیت از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری می شود.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهچرم
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...