مبل شنی

مبل شنی با مواد یونولیت مدل سوسیسی طول 120

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل شنی با مواد یونولیت مدل سوسیسی طول 120 دارای سازگاری زیاد و بدنه مقاوم ساخته شده با پارچه جاسمین دارای طول عمر بالا مناسب تمامی رده های سنی با ابعاد بزرگ و رنگبندی متنوع از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی با مواد یونولیت مدل سوسیسی طول 120 به منظور ایجاد راحتی و آرامش تولید شده است و از بدنه ای طبی و راحتی برخوردار می باشد که افراد می توانند بر روی آن احساس خوشایندی داشته باشند و از آن لذت ببرند. مبل شنی دارای خصوصیات منحصر به فرد می باشد که شامل بدنه قابل شستشو و سازگار بوده است که جزو مهم ترین مزیت ها به شمار می آید. بدنه محصول به راحتی توسط انواع مواد شوینده شستشو داده می شود و دچار آسیب نیز نمی شود. چرا که بدنه از جنس پارچه جاسمین می باشد که ضخامت زیادی دارد و می تواند در برابر برخورد و ضربه مقاومت بسیار زیادی از خود نشان دهد. علاوه بر این موارد محصول بدنه قابلیت ضد حساسیت را ایجاد می کند و می توان از داشتن آن بهره کافی را برد. همچنین می توان رنگ بدنه را به راحتی انتخاب کرد و سپس نسبت به انتخاب این مورد اقدام کرد. با این وجود است که تمامی مزیت های لازم در مبل شنی مد نظر وجود دارد که با طول 120 سانتی و محتویات داخلی از نوع یونولیت خرد شده توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای استفاده در طول عمر بالا انتخاب و خریداری می شود. از این مبل شنی در مکان های مختلف استفاده می شود و به دلیل داشتن بدنه ای که انعطاف زیادی دارد می توان از آن بهره کافی را برد و از داشتن آن لذت برد. روش خرید مبل شنی با مواد یونولیت مدل سوسیسی طول 120 بسیار آسان می باشد که هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری اتفاق می افتد. با این شرایط کسانی که موقعیت مراجعه حضوری را دارند می توانند به فروشگاه سنتر اینتکس بروند و یا به صورت غیر حضوری از طریق سایت خرید خود را انجام دهند.

طول 120 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...