مبل شنی

مبل شنی الیاف و یونولیت 6 پر قطر 90

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی الیاف و یونولیت 6 پر قطر 90 با ساختاری جدید و خاص با طول عمر بالا و مواد با کیفیت برای استفاده در موقعیت های مختلف و سازگاری زیاد مناسب رده سنی بزرگسال به صورت تک نفره از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی الیاف و یونولیت 6 پر قطر 90 متناسب با نیاز افراد دارای رنگبندی متنوع با بدنه ای با کیفیت و مقاوم در برابر عوامل مختلف توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و در مکان های گوناگون استفاده شود. این محصول بدنه ای بی عیب و نقص دارد که ضخیم نیز می باشد و بدون هر گونه درز و شکاف توانسته برای استفاده در طول عمر بالا کاربرد داشته باشد و تحمل وزن زیادی نیز دارد به طوری که افراد سنگین وزن نیز می توانند از داشتن آن لذت ببرند و به بهره مندی از این محصول بپردازند. انتخاب رنگ بدنه در زمان خرید بر عهده خریدار است تا آن ها بتوانند به راحتی محصولی دلخواه را انتخاب کنند که رنگ مورد نظر آن ها را دارد و می توانند آن را در دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود مورد استفاده قرار دهند. در این صورت مبل شنی که دارای سازگاری زیاد نیز می باشد با بدنه با ظرفیت تک نفره توانسته برای استفاده در نقاط مختلف منزل و باغ و ویلا استفاده شود و همچنین در محل کار نیز کاربرد داشته باشد و بتوان سطحی ضد حساسیت و بی عیب و نقص را رقم بزند. در نتیجه مبل شنی به عنوان محبوب ترین و منحصر به فرد ترین محصولی معرفی می شود که قیمت مناسب دارد و تمامی افراد توان خرید آن را دارند و می توانند ساعات خوشی را داشته باشند تا در این صورت نیازی به سایر وسایل طبی و گران قیمت نباشد. چنانچه تمایل به خرید مبل شنی الیاف و یونولیت 6 پر قطر 90 دارید و به دنبال مرکزی معتبر جهت ثبت سفارش خود می باشید همواره می توانید به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کنید که دسته بندی بزرگ برای مبل شنی دارد و با بررسی آن به سرعت محصول دلخواه انتخاب می شود.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...