مبل شنی

مبل شنی الیاف و یونولیت 160*80 استوانه ای

از {{model.count}}
تعداد
نوع
5,580,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی الیاف و یونولیت 160*80 استوانه ای برای استفاده در مکان های مختلف با ساختاری استاندارد و ایمن دارای سازگاری زیاد و طول عمر بالا با قیمت مناسب برای رده سنی بزرگسال دارای رنگبندی متنوع از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس

مبل شنی الیاف و یونولیت 160*80 استوانه ای با داشتن مزیت های زیاد توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو محصولات پر فروش و منحصر به فرد می باشد تا با این وجود بتوان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و به بهره مندی از این محصول در طی سال های زیاد دست پیدا کرد. مبل شنی توانسته با بدنه ای که دارای قابلیت انعطاف بالا می باشد و رویه ضد حساسیت دارد به جای مبل های راحتی جایگزین شود و این جایگزینی رضایت مخاطب را به همراه دارد. بدنه با دوخت های محکم شکل گرفته است تا در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی داشته باشد و بتوان از آن در طول عمر بالا استفاده کرد. در این صورت افراد سنگین وزن نیز می توانند بر روی مبل شنی قرار گیرند و بهترین شرایط را داشته باشند و در نهایت بتوانند بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن این محصول بی نظیر لذت ببرند. مبل شنی دارای بدنه ای از جنس پارچه جاسمین می باشد که لطافت زیادی دارد و در راحتی تمام می تواند افراد را بر روی خود حفظ کند. در این صورت است که بهترین نوع بدنه محسوب می شود و محتویات داخلی آن نیز به درستی در آن جای گرفته اند. محتویات محصول که از نوع الیاف و یونولیت می باشد به میزان نیاز در داخل بدنه بوده است و می توان بدون مشکل میزان آن را کم و یا زیاد نمود. در این صورت تمامی علاقه مندان می توانند آن را داشته باشند و در مکان های مختلف نسبت به استفاده و بهره برداری از این محصول دست پیدا نمایند. خرید مبل شنی الیاف و یونولیت 160*80 استوانه ای با مراجعه به وب سایت معتبر سنتر اینتکس و انتخاب رنگ و نوع بدنه انجام می گیرد.

طول 160 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...