مبل شنی

مبل شنی الیاف و یونولیت 120*80 استوانه ای

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,930,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی الیاف و یونولیت 120*80 استوانه ای برای استفاده در مکان های مختلف مناسب منزل و یا محل کار جهت استراحت در طول روز با داشتن رنگبندی متنوع و رویه ضد حساسیت و قابل شستشو از سایت سنتر اینتکس

مبل شنی الیاف و یونولیت 120*80 استوانه ای از سری وسایل راحتی و طبی می باشد که با بدنه ای ساده توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و بهترین موقعیت را برای آن ها رقم بزند. این محصول کاربردی و خاص به رنگ دلخواه انتخاب و خریداری می شود و می تواند برای استفاده در طول عمر بالا در نظر گرفته شود تا علاقه مندان بر روی سطحی طبی و راحتی قرار گیرند و دچار مشکل نشوند و بدن را نیز در موقعیت استاندارد و ایمن قرار دهند. با این وجود است که مبل شنی را به عنوان نشیمنی بی عیب و نقص معرفی می کنند که ساختاری ساده دارد اما در عین سادگی می تواند بهترین مزیت ها را داشته باشد. بدنه ضد حساسیت است در صورتی که تمامی افراد با پوست های حساس نیز می توانند از آن استفاده کنند و دچار مشکل نشوند. این محصول بی نظیر با بدنه ای مقاوم و محکم برای افراد سنگین وزن نیز استفاده می شود و می تواند راحتی را برای آن ها نیز رقم بزند. مبل شنی بدون ایجاد حساسیت دارای قابلیت شستشو با انواع مواد شوینده نیز بوده است که در نتیجه می توان آن را بدون محتویات داخلی در داخل ماشین لباسشویی شستشو داد و پس از خشک شدن محتویات را مجدد داخل آن پر کرد. در این صورت بدنه با بهترین شرایط همواره تمیز می مانند و مانند سایر وسایل راحتی می توان به درستی آن را شستشو داد و از داشتن آن لذت برد. وجود مبل شنی در نقاط مختلف منزل سبب راحتی و آرامش می شود و می تواند بهترین و بی عیب و نقص ترین موقعیت را برای افراد رقم بزند. خرید مبل شنی الیاف و یونولیت 120*80 استوانه ای از سایت سنتر اینتکس امکان پذیر است.

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...