مبل شنی

مبل شنی الیاف و یونولیت چرم مدل پرنس کوچک 100*100

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل شنی الیاف و یونولیت چرم مدل پرنس کوچک 100*100 با قیمت مناسب و سازگاری زیاد دارای رنگبندی متنوع برای استفاده در مکان های گوناگون مناسب رده سنی بزرگسال به عنوان نشیمن تک نفره از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی الیاف و یونولیت چرم مدل پرنس کوچک 100*100 گزینه ای خاص و منحصر به فرد به جهت استفاده در مکان های مختلف می باشد که سطحی رضایت بخش را ایجاد می کند تا در نهایت افراد بتوانند بدون هر گونه محدودیت از وجود آن لذت ببرند. مبل شنی محصولی ساده اما کاربردی است که بدنه آن از دو بخش اصلی تشکیل شده است که تنها راحتی را به میان می آورد و می تواند بدون هر گونه مشکل و دشواری برای افراد استفاده شود. با این وجود است که به جای مبل های راحتی و گران قیمت خریداری می شود و درصد رضایت بالایی را نیز ایجاد می کند. مبل شنی دارای بدنه ای با تکیه گاه مناسب و استاندارد بوده است که می توان در طی ساعات طولانی بر روی آن قرار گرفت و فعالیت های مختلف را انجام داد. با این وجود کمر و ستون فقرات را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند در آرامش بخش ترین حالت ممکن نشیمنی بی عیب و نقص را ایجاد سازد. این محصول خاص دارای بدنه ای چرم است که قابلیت شستشو دارد و می توان در زمان نیز نسبت به شستن آن اقدام کرد. چرا که بدنه با تخلیه محتویات داخلی می تواند شسته شود و در نهایت با خشک شدن نیز مجدد با الیاف و یونولیت پر شود. به این ترتیب محصول در هر زمان قابلیت تمیز شدن دارد و می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد. این مبل شنی قابلیت شارژ بدنه نیز دارد به طوری که در زمان نیاز می توان محتویات داخلی را با مواد تازه و جدید تعویض کرد تا بدنه قابلیت شکل پذیری و انعطاف خود را افزایش دهد. خرید مبل شنی الیاف و یونولیت چرم مدل پرنس کوچک 100*100 از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهچرم
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...