مبل شنی

مبل شنی الیاف و یونولیت قطر 120 9 پر

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,650,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی الیاف و یونولیت قطر 120 9 پر دارای مزیت های زیاد با رنگبندی متنوع و قابلیت شستشوی بدنه و داشتن نرمی و انعطاف زیاد وجود لطافت در بدنه برای استفاده در طول عمر بالا از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس

مبل شنی الیاف و یونولیت قطر 120 9 پر بزرگ ترین مبل شنی با ساختار گرد است که دارای مدل پر می باشد و از 9 تکه یک اندازه پارچه تشکیل شده است. این 9 تکه پارچه با دوخت محکم و تضمینی به هم متصل شده اند و تشکیل یک محصول گرد را داده اند. در این صورت می توان ضخامت بدنه را دارا بود تا در زمان های مختلف و برای افراد گوناگون آن را مورد استفاده قرار داد. مبل شنی مد نظر دارای بدنه ای گرد است و با استحکام بالا در برابر فشار و ضربه مقاومت زیادی از خود نشان می دهد و می تواند برترین نمونه از محصولات راحتی و طبی باشد. در این صورت افراد می توانند آن را به عنوان محصولی دائمی در دسترس داشته باشند تا در صورت نیاز به بهره مندی از آن دست پیدا کنند و آن را برای زمان مطالعه و یا تماشای فیلم مورد استفاده و بهره برداری قرار دهند. در این صورت می توان گفت که محصولی درخشان با ساختاری مقاوم در اختیار افراد می باشد که توانسته رضایت آن ها را جلب کند و برای استفاده در طول عمر بالا انتخاب می شود. مبل شنی بدنه ای با جنس پارچه جاسمین دارد که لطافت و نرمی زیادی را ایجاد می کند و در واقع نوعی مخمل است که بدون ایجاد حساسیت برای افراد استفاده می شود. در داخل بدنه محصول محتویات داخلی از نوع الیاف و یونولیت پر شده است تا انعطاف زیادی به محصول بخشیده شود و بتوانند بر روی آن احساس خوشایندی داشته باشند. این محصول برای رده سنی بزرگسال است و به صورت تک نفره استفاده می شود. خرید مبل شنی الیاف و یونولیت قطر 120 9 پر با قیمت مناسب و تعیین رنگ بدنه به صورت دلخواه از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

طول120 سانتی متر
عرض120 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...