مبل شنی

مبل شنی الیاف و یونولیت استوانه ای 180*80

از {{model.count}}
تعداد
نوع
6,360,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با دوام ترین مبل شنی الیاف و یونولیت استوانه ای 180*80 با رویه طبی و راحتی دارای قابلیت شکل پذیری بالا با طول عمر زیاد و رنگبندی متنوع برای استفاده در محیط های مختلف با دوام زیاد و داشتن بدنه ضخیم و مقاوم از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی الیاف و یونولیت استوانه ای 180*80 به عنوان نشیمنی دائمی در طول روز معرفی می شود که به خاطر وجود بدنه بزرگ و سطح نشیمن جادار و راحت توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برترین نمونه از محصولات طبی و راحتی باشد. این وسیله کاربردی با داشتن قیمت مناسب جایگزین محصولات راحتی گران قیمت شده است که در این صورت می توان بدون محدودیت آن را خریداری نمود و از وجود آن لذت برد. مبل شنی از دو بخش تشکیل شده است که یکی بدنه اصلی و دیگری موادی می باشد که داخل بدنه را پر کرده است. محتویاتی که بدنه این مبل شنی را پر می کند الیاف و یونولیت خرد شده می باشد که انعطاف زیادی را به محصول می بخشد و جزو سازگار ترین مواد برای پر کردن مبل شنی معرفی می شود. در این صورت قابلیت شکل پذیری بالا شامل حال افراد می شود و می توانند در طی سال های زیاد از خصوصیات منحصر به فرد این محصول لذت ببرند. بدنه مبل شنی از نوع پارچه جاسمین می باشد که لطافت زیادی دارد و با این وجود برای تمامی سنین استفاده می شود و احساس خوشایندی را برای افراد ایجاد می کند. این بدنه دارای خصوصیات منحصر به فرد می باشد که در این صورت هم می توان به راحتی آن را شستشو داد و هم در داخل ماشین لباسشویی این کار را انجام داد. با این وجود است که بدنه سازگاری زیادی را از خود نشان می دهد تا در صورت کثیف شدن بتوان بدون محدودیت تمامی بدنه را تمیز کرد و با انواع مواد شوینده آن را شستشو داد. مبل شنی الیاف و یونولیت استوانه ای 180*80 با قیمت مناسب و مزیت های گفته شده در نمایندگی سنتر اینتکس موجود می باشد که می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد.

طول 180 سانتی متر
عرض 180 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...