مبل شنی

مبل شنی الیاف و ابر 120*80 استوانه ای

از {{model.count}}
تعداد
نوع
4,580,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی الیاف و ابر 120*80 استوانه ای مناسب استفاده در منزل و یا محل کار دارای بدنه ای منعطف و نرم با قابلیت شکل پذیری زیاد دارای طول عمر بالا و قیمت مناسب جهت استفاده بزرگسال از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس

مبل شنی الیاف و ابر 120*80 استوانه ای به منظور داشتن راحتی و آرامش در مکان های مختلف طراحی و تولید شده است که می توان با بهره مندی از ساختاری استاندارد و مقاوم محصول را در طول عمر بالا مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. این محصول که از بدنه ای استوانه ای شکل برخوردار می باشد دارای قطر بزرگ بوده است تا در محیطی استاندارد و طبی بتوان بهترین شرایط را کسب کرد و بر روی آن برای مدت زمان طولانی قرار گرفت. به این صورت محصول مورد نظر دارای کاربرد آسان می باشد که ارائه کننده سطحی طبی و بی عیب و نقص است و در نهایت می توان آن را برای استفاده در طول عمر بالا در نظر گرفت. اگر به دنبال داشتن مبل شنی طبی و راحتی می باشید که هم حالت نشسته و هم حالت درازکش را از آن به دست آورید می توانید این محصول را خریداری کرده و در طول عمر بالا بهترین لحظات را از آن کسب نمایید. از آن جایی که بدنه ساختاری ساده دارد و تنها از دو بخش اصلی تشکیل شده است مزیت های زیادی را ارائه می دارد و دارای خصوصیات منحصر به فرد می باشد به طوری که می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و از وجود آن بهره مند شد و توانست با خیالی آسوده این محصول را برای استفاده دائمی در محیط های مختلف قرار داد. مبل شنی رنگبندی نیز دارد و با داشتن رنگ های متنوع و شاد می تواند توجه عده زیادی از افراد را به خود جلب کند تا آن را با سلیقه خود مورد انتخاب و خریداری قرار دهند. چنانچه تمایل به خرید مبل شنی الیاف و ابر 120*80 استوانه ای با رنگ دلخواه دارید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...