مبل شنی

مبل شنی الیاف و ابر مدل 8 پر قطر 110

از {{model.count}}
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی الیاف و ابر مدل 8 پر قطر 110 با قابلیت های مختلف دارای بدنه ای نرم و منعطف مناسب استفاده رده سنی بزرگسال به صورت تک نفره با قابلیت شستشوی بدنه و تعویض آن با بدنه نو از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی الیاف و ابر مدل 8 پر قطر 110 جدید ترین مدل مبل شنی از تولیدی مبل شنی می باشد که بدنه ای گرد را شامل می شود و دارای ابعاد بزرگ و جادار بوده است. به طوری که افراد علاوه بر داشتن حالت نشسته می توانند به صورت درازکش نیز بر روی آن قرار گیرند و به استراحت بپردازند. این محصول کاربردی و خاص دارای قیمت مناسب بوده است تا افراد به راحتی با توان مالی خود بتوانند خرید آن را انجام دهند و از آن لذت ببرند. قیمت آن در مقایسه با کیفیت و کارایی محصول کم می باشد و در واقع خرید را می توان خریدی به صرفه معرفی کرد که به جای مبل های گران قیمت راحتی و کاناپه ها خریداری می شود و موجب رضایت مخاطب می گردد. این محصول دلخواه دارای رنگبندی متنوع نیز بوده است که در این صورت انتخاب رنگ بر عهده خریدار می شود و بهترین گزینه برای تولید آماده می گردد و می توان آن را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد. به دلیل خاص بودن ساختار این محصول و داشتن قابلیت های زیاد افراد به سمت خرید آن کشیده شده اند تا برای تجهیز کردن باغ و ویلا به اسباب راحتی از مبل شنی استفاده کنند و خرید انواع متعدد آن را برای به آرامش رسیدن انجام دهند و در نهایت بتوانند بهترین اوقات را در اختیار داشته باشند. مبل شنی مد نظر با ساختار گرد طرفداران زیادی دارد و دارای فضای خالی در داخل خود می باشد که قابلیت شکل پذیری زیاد را ایجاد کرده است و افراد با قرار گیری بر روی آن می توانند بهترین اوقات را داشته باشند. به جهت ثبت سفارش مبل شنی الیاف و ابر مدل 8 پر قطر 110 و خرید محصول با قیمت مناسب به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

طول110 سانتی متر
عرض110 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...