مبل شنی

مبل شنی الیاف و ابر مدل 7 پر قطر 105

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,730,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی الیاف و ابر مدل 7 پر قطر 105 با رنگبندی متنوع مناسب تمامی رده های سنی دارای سازگاری زیاد و طول عمر بالا با قابلیت شستشوی بدنه و ثابت ماندن رنگ بدنه با امکان شارژ محصول از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی الیاف و ابر مدل 7 پر قطر 105 ایجاد سازگاری زیاد برای استفاده در مکان های مختلف کرده است که می توان با خیالی آسوده از داشتن آن ها لذت برد و توانست بهترین اوقات را کسب کرد. از آن جایی که محصولات راحتی و طبی دارای قیمت بالا می باشند و خرید آن توسط تمامی افراد امکان پذیر نخواهد بود می توان خرید مبل شنی را انجام داد و محصول را جایگزین مبل ها و کاناپه های گران قیمت کرد و در نهایت توانست سطحی بی نقص و حرفه ای را کسب کرد و از داشتن آن بهره مند شد. در این صورت کسانی که به دنبال خرید مبل شنی مد نظر می باشند می توانند آن را با مزیت های ممکن شامل ضد حساسیت بودن و انعطاف بالا و شکل پذیری زیاد خریداری نمایند. این محصول قابلیت شستشو نیز دارد به طوری که بدنه خالی از محتویات داخلی شستشو داده می شود و پس از خشک شدن مجدد با مواد داخلی پر می گردد. در این صورت می توان محصول را تمیز و پاکیزه نمود و از داشتن آن بهره مند شد. محصول برای استفاده بر روی سطوح مختلف سازگاری دارد و از بدنه ای ضخیم با دوخت های محکم تشکیل شده است که فاقد هر گونه درز و شکاف می باشد تا افراد بتوانند بدون نیاز به سایر وسایل راحتی تنها از مبل شنی بهره مند شده و از داشتن آن لذت ببرند. طراحی استاندارد و طبی و وجود بدنه ضد حساسیت و نرم سبب شده است تا افراد بتوانند بدون محدودیت از آن لذت ببرند و به استفاده کردن از این محصول دست پیدا کنند. به منظور خرید آسان با قیمت مناسب این مبل شنی الیاف و ابر مدل 7 پر قطر 105 به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را از دسته بندی مخصوص به مبل شنی سفارش دهید.

طول105 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و الیاف
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...