مبل شنی

مبل شنی الیاف و ابر استوانه ای 80*100

از {{model.count}}
تعداد
نوع
4,150,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی الیاف و ابر استوانه ای 80*100 با بدنه طبی و راحتی مناسب تمامی سلیقه ها دارای رویه ضد حساسیت با قابلیت شستشو دارای رنگبندی متنوع و انتخاب رنگ توسط خریدار برای مکان های مختلف از سایت سنتر اینتکس

مبل شنی الیاف و ابر استوانه ای 80*100 به دلیل داشتن رنگبندی متنوع توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات راحتی و طبی می باشد که قابلیت استفاده در مکان های مختلف را دارد. این محصول دارای بدنه ای با پارچه جاسمین است که انعطاف زیادی را از خود ارائه می دارد و انعطاف آن نیز به دلیل وجود الیاف و ابر در داخل بدنه می باشد. محصول رویه ای ضد حساسیت دارد تا تمامی رده های سنی قادر به استفاده از آن شوند و در نهایت بتوانند بدون هر گونه مشکل و دشواری آن را برای استفاده در طول عمر بالا در نظر بگیرند. مبل شنی ساختاری استوانه ای شکل دارد که تنها به صورت نشسته می توان بر روی آن قرار گرفت و از آن لذت برد. داشتن بدنه ای که قابل شستشو و تعویض می باشد جزو مزیت های مهم محصول به شمار می آید که با این وجود عده زیادی از افراد به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند برترین نمونه از محصولات راحتی را برای استفاده در اتاق خواب و یا اتاق نشیمن و حتی در محل کار خریداری نمایند. این محصول از آن جایی که دارای نقاط مثبت زیادی می باشد می تواند سبب جذب مخاطب شود و به جای مبل های راحتی و گران قیمت خریداری شود. قیمت مبل شنی بسیار مناسب است به طوری که می توان بدون محدودیت و مشکل نسبت به خرید این محصول اقدام کرد و محصولی سازگار را به دست آورد که هم دارای طول عمر بالا می باشد و هم در نهایت کیفیت با قیمت مناسب خریداری می شود. چنانچه تمایل به خرید مبل شنی الیاف و ابر استوانه ای 80*100 دارید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصولات را با تنوع بالا مورد بررسی قرار دهید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...