مبل شنی

مبل شنی الیاف و ابر استوانه ای 140*80

از {{model.count}}
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل شنی الیاف و ابر استوانه ای 140*80 با بدنه ضخیم و مقاوم دارای طول عمر بالا و قیمت مناسب برای استفاده در طی سال های زیاد دارای رنگبندی متنوع با بدنه ضد حساسیت و منعطف از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس

مبل شنی الیاف و ابر استوانه ای 140*80 به منظور داشتن راحتی و آرامش ساخته شده است به طوری که افراد می توانند بدون نیاز به وسایل راحتی دیگر بهترین اوقات را داشته باشند و از آن لذت ببرند. در این صورت می توان آن را برای استفاده در نقاط مختلف منزل و محل کار استفاده کرد و شرایط دلخواهی را ایجاد نمود و در نهایت توانست بدن را در آرامش بخش ترین حالت ممکن قرار داد که افراد در طول روز به آن نیاز دارند. از مبل شنی در نزدیکی اشپزخانه نیز استفاده می شود تا خانم ها در طی روز به آن مراجعه کرده و بر روی آن استراحت کنند و یا در زمان انجام برخی کار ها به آن مراجعه نمایند تا با داشتن سطحی طبی و منعطف بهترین اوقات را کسب نمایند و از داشتن آن لذت ببرند. این محصول از دو بخش اصلی تشکیل شده است که در کنار هم بیش ترین میزان سازگاری را ایجاد کرده است و می توان به راحتی نسبت به خرید این محصول اقدام کرد و از داشتن آن لذت برد. بدنه با رویه لطیف که از نوع پارچه جاسمین می باشد نرم و لطیف بوده است که در این صورت می توان با خیالی آسوده آن را برای تمامی رده های سنی مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد و توانست برای استفاده در مکان های مختلف آن را خریداری کرد. مبل شنی دارای ساختار استوانه ای شکل است که موقعیت را برای قرار گیری تمامی افراد مهیا می سازد و می تواند امکان بهره مندی به صورت نشسته و یا درازکش را ایجاد سازد. مبل شنی الیاف و ابر استوانه ای 140*80 که بدنه ای محکم نیز دارد در فروشگاه سنتر اینتکس موجود بوده و به راحتی وارد سبد خرید افراد می شود.

طول 140 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...